سیدجلال: بگذار بگویند بدترین خط دفاعی اما قهرمان!

کدخبر: ۱۵۵۴۲۲
مدافع میانی پرسپولیس عملکرد خط دفاعی را در کسب نتیجه لازم موثر می داند اما آرزویش را کسب قهرمانی حتی در صورت از دست دادن تمام آمارها و رکوردها در خط دفاعی اعلام می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، خط دفاعی پرسپولیس در بازی برابر پدیده روی حرکت محسن یوسفی و یونس شاکری غافلگیر شد تا شانس کسب سه امتیاز را تا لحظات پایانی از دست بدهد. سیدجلال حسینی به عنوان رهبر خط دفاعی و پرسپولیس امیدوار است این تیم بتواند با حفظ این روند به هدفی که در پایان فصل آن را دنبال می کند دست یابد و بتواند مثل روز گذشته هوادارانش را خوشحال کند.

 

سیدجلال حسینی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص دیدار روز گذشته برابر پدیده مشهد گفت: پیش بینی یک بازی سخت را داشتیم و شرایط بازی نیز همانطور پیش رفت. تعویق یک روزه بازی نیز برای ما دردسر شد چون امکانات لازم برای تمرین و باقی ماندن در شرایط مسابقه مهیا نبود و بدن ها افت کرد اما بازی را خوب شروع کردیم و خوب نیز به پایان رساندیم. از این مساله غافل نشوید که پدیده در همین فصل مقابل تمام مدعیان مثل سپاهان، استقلال خوزستان و تراکتورسازی موفق به کسب امتیاز شده و این نشان می دهد آنها هم از نظر فوتبالی و هم از نظر انگیزشی شرایط فوق العاده ای برابر تیم های بزرگ دارند.

 

وی ادامه داد: شور و حال هواداران و تشویق بی امان آنها شرایط جوی را کاملا به سود ما کرده بود و سرما و برف را اصلا متوجه نشدیم و جا دارد از تمام هواداران عزیزمان که در استادیوم ثامن نیز ما را تنها نگذاشتند و با انرژی خود به ما کمک بزرگی کردند که به امتیاز برسیم تشکر ویژه ای کنم. مسلما در این فصل اهرم اصلی ما برای کسب موفقیت هواداران هستند. پرسپولیس از فصل گذشته روند مثبتی برای روزهای خوب آغاز کرده و اکنون نیز شرایط خوبی دارد. به نظر من اکنون بهترین موقعیت است تا به چیزی که در ذهن داریم رنگ واقعیت ببخشیم. با این هواداران، بازیکنان و کادرفنی و همچنین مدیریت همه عوامل برای موفقیت مهیاست و می توانیم به خواسته مان در پایان فصل برسیم.

 

سیدجلال حسینی در خصوص واکنش پدیده ای ها به نتیجه و داوری بازی نیز گفت: نتیجه کاملا در زمین رقم خورد و نمی دانم معنی این اتفاقات و اظهارنظرها چیست. ما گل خوردیم و خیلی راحت آن را پذیرفتیم. در هفته قبل داور آفساید چند متری حریف را ندید و در نهایت نیز خطای پشت محوطه جریمه را پنالتی تشخیص داد. هیچکدام از بازیکنان و کادرفنی ما به این اتفاق اعتراض نکردیم و مسلما در این بازی نیز به گواه کارشناسان اتفاق خاصی رخ نداد و هر دو گل ما سالم بود. داوری ایراد خاصی نداشت و پدیده نیز فوتبال قابل ستایشی ارایه داد و جا دارد به بازیکنان و کادرفنی این تیم نیز بابت این بازی جوانمردانه در زمین تبریک بگویم و برای آنها در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت دارم.

 

وی در خصوص از دست رفتن رکورد گل نخوردن تیمش گفت: رکورد هیچگاه باقی نمی ماند و فلسفه فوتبال رد و بدل شدن گل است. خوشحالم که تیم به نتیجه رسید و مهم پیروزی است و در فوتبال هیچ وقت به تعداد رد و بدل شدن گل امتیاز نمی دهند و در نهایت تیمی به نتیجه می رسد که گل بیشتری به ثمر برساند. برای مهدی طارمی در تیم بیشتر از همه خوشحالم و مطمئن هستم که طارمی می‌تواند قهرمانی را برای ما آسان کند و روی او می توانیم حساب باز کنیم. اصلا به گل خوردن فکر نمی کنیم. البته از این مساله هم غافل نمی شویم که برای حفظ نتیجه باید ساختار دفاعی قوی داشته باشیم و همه 11 بازیکن ما هم در دفاع و هم حمله با پرس فوق العاده خود تاثیرگذار هستند. با این حال ما هدف بزرگی را دنبال می کنیم و آن هم کسب قهرمانی است و اصلا بگذارید بدترین خط دفاعی شویم اما قهرمانی را به دست بیاوریم. برای همه هواداران اکنون قهرمانی در اولویت قرار دارد و چند سال بعد کسی نمی گوید این تیم بهترین خط دفاعی شد بلکه همه به عنوان آن اشاره می کنند. با این حال ما وظیفه داریم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم و به تیم برای کسب نتیجه کمک کنیم و امیدوارم همه چیز طبق برنامه ما رقم بخورد.

 

کاپیتان پرسپولیس در خصوص اشتباه خط دفاعی پرسپولیس گفت: همانطور که در دیدارهای قبل خط دفاعی توانست عملکرد مثبتی از نظر کارشناسان ارائه دهد و نمره قبولی از آنها بگیرد امروز نیز به انتقاد آنها احترام می گذاریم. تمام تلاش مان را می کنیم تا در دیدارهای بعدی بتوانیم اشتباهات را کمتر کنیم و مطمئنا در بازی های آتی بهتر نیز خواهیم شد.

 

سیدجلال حسینی در خصوص جدایی نوراللهی از پرسپولیس نیز گفت: احمد نوراللهی جزو یکی از استعدادهای ناب فوتبال ایران است و مطمئنا در آینده با بالا رفتن تجربه اش می تواند جزو ستاره های فوتبال ایران شود. اکنون با توجه به سربازی باید به تراکتورسازی برود و امیدوارم خیلی زود او را بار دیگر در کنار خودمان ببینیم. مطمئن هستیم احمد با پایان دوران سربازی بار دیگر با انگیزه و تجربه بیشتر در کنار پرسپولیس خواهد بود و یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم خواهد بود و در بازی برابر پدیده نیز نشان داد در لحظات نیز می تواند تاثیر خود را بر روند تیم بگذارد. برای او بهترین آرزوها را داریم و در انتظار بازگشت او خواهیم ماند.

 

مدافع ملی پوش پرسپولیس در پایان در خصوص اعلام جدیدی که درباره دیدارهای دوستانه تیم ملی با تیم های قدرتمند فوتبال جهان شده گفت: مسلما این دیدارها نیاز اولیه تیمی است که هواداران انتظار نتیجه از آن را دارند. نسل تیم ملی تغییر کرده و اکنون جوانان زیادی در تیم حضور دارند که نیاز به تجربه بازی های بزرگ دارند و اینطور نباید باشد که جام جهانی و تقابل با تیم های مطرح در آنجا برای ما فرصت تجربه اندوزی باشد. بازیکنان باید با بازیکنان قدرتمند تیم های دیگر رقابت کنند و خود را محک بزنند و نقاط قوت و ضعف خود را بسنجند تا در دیدارهای رسمی به نتیجه فکر کنیم و تجربه کافی داشته باشند. تیم ملی اکنون در شرایط حساسی قرار دارد و نباید اکنون که صدرنشین دور رفت انتخابی شده ایم تصور شود که کار تمام است. کار ما در دور برگشت تازه آغاز می شود و حریفان به سادگی امتیاز نخواهند داد و به روش های مختلف به دنبال حضور و کسب سهمیه جام جهانی هستند و امیدوارم تمام کسانی که در این راه مسوول هستند همکاری لازم برای خوشحالی یک ملت را داشته باشند تا به هدف برسیم و فوتبال سربلند شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید