شاگردان برانکو باخت را باور نمی‌کنند

کدخبر: ۱۵۵۴۴۲
بالاخره بعد از یک روز تاخیر پرسپولیس و پدیده به مصاف هم رفتند و این تعویق تاثیرش را بر بازی گذاشته بود و در روز سرد مشهد شاهد یک ‌بازی گرم و جذاب از سوی دو تیم بودیم ولی نه آنچه که انتظارش را داشتیم.

به گزارش "ورزش سه"، پدیده بازی را بهتر شروع کرد و فشار بیشتری  به روی دروازه حریف خود آورد تا نشان دهند که پرسپولیس برای برد کار راحتی نخواهد داشت.

 

ولی برخلاف جریان بازی پرسپولیس گل اول را روی یک کرنر زد و طارمی بعد از دو هفته ناکامی در گلزنی موفق به گلزنی شد. در ادامه پدیده خیلی زود توانست گل خورده را جبران کند و بازی را به تساوی کشاند. گل پدیده روی غفلت مدافعین پرسپولیس زده شد. این در حالی بود که مدافعین پرسپولیس برتری عددی در محوطه جریمه داشتند اما همگی به تماشا ایستادند تا یونس شاکری به راحتی با حفظ توپ و در نهایت پاسی ایده آل برای یوسفی، این مهاجم گلزن را با رادوشوویچ تک به تک کند و در نهایت دروازه سرخپوشان فرو بریزد.

 

بعد گل پدیده بازی متعادل گذشت و پرسپولیس مثل چند دیدار اخیر خود نتوانست تملک بازی را در اختیار بگیرد و بر پایه آن طراحی لازم برای حملات را برنامه ریزی کند و از حیث بتواند برتری خود را به حریف دیکته کند و به راحتی خلق موقعیت کند.

 

نیمه دوم این برانکو‌ ایوانکوویچ بود که تاثیرش را در نیمه مربیان گذاشت و پرسپولیس هجومی تر بازی را شروع کرد و با خلق موقعیت بیشتر عمق خط دفاع پدیده را برای رسیدن به گل هدف قرار داد.

 

پدیده البته با جنگندگی بالا و تصاحب توپ توانست در چند صحنه دروازه پرسپولیس را با خطر مواجه کند و در ادامه برانکو با چند تعویض موفق  شرایط را به سود تیمش عوض کرد و بار دیگر فشار را به روی دروازه پدیده حفظ کرد تا در آخرین دقایق مزد پا پس نکشیدن خود را بگیرد و این وحید امیری بود که پرسپولیس را به صدر برد.

 

وحید امیری نشان داد بی جهت به او شاه مهره نقل و انتقالات لقب نداده بودند و بار دیگر با گل سه امتیازی خود تاثیرش را در ترکیب سرخپوشان نشان داد. این بازیکن در روزی که پرسپولیس نتوانست در مجموع عملکرد خوب و مثبتی برابر پدیده به نمایش بگذارد و با اشتباهات پرتعداد بازیکنانش شرایط را به سود حریف کرده بود، روی یک غافلگیری و جای گیری مناسب سرخپوشان را با سه امتیاز حیاتی از زمین خارج کند. کمال کامیابی نیا و در کنار او محسن مسلمان در روز گذشته با عملکرد هفته های اخیر خود، در بازی برابر پدیده با پاس های اشتباه و عملکرد ضعیف نتوانستند این تیم را به خواسته خود برسانند و در طراحی حملات نیز ناکام بودند. این تیم در سمت راست البته علیرغم تصور اولیه با حضور حسین ماهینی و رامین رضاییان نیز دور از انتظار ظاهر شد و روز کم فروغی را علیرغم ارسال یک پاس گل از سوی شماره 27 این تیم شاهد بودیم. رضاییان بعد پاس گل خود کاملا از جریان بازی محو شده بود و نتوانست عملکرد مثبتی به نمایش بگذارد، این در حالی بود که پیش بینی می شد با حضور او و ماهینی در سمت راست این تیم بتواند حملات خود را به راحتی از این جناح طراحی و به انجام برساند.

 

رضاییان که در این بازی به دلیل مصدومیت فرشاد احمدزاده جایگزین او در پست وینگر شده بود در نهایت با یک پاس گل به کار خود خاتمه داد و بعید به نظر می رسد با بازگشت شماره 10، برانکو رضاییان را در این پست بار دیگر قرار دهد و او به نمایش خود در دفاع راست ادامه خواهد داد. عدم تسلط رضاییان در پخش توپ و پاسکاری در پست وینگر نشان داد برانکو بی دلیل در مقابل انتقادات در خصوص دلایل بازی ندادن این بازیکن در پست وینگر جبهه نمی گرفت و این بازیکن نشان داد قابلیت یک وینگر را دارا نیست و مطمئنا در پست مدافع راست عملکرد بهتری در رفت و برگشت های طولی و ارسال از این جناح خواهد داشت و بازی اش در این مساله خلاصه می شود.

 

با تمام این شرایط پرسپولیس در روزی پرنوسان و اشتباه خود توانست از میدان ثامن با سه امتیاز از زمین خارج شود و بار دیگر صدر را از تراکتورسازی پس بگیرد. به نظر می رسد روحیه برتری جویی و مبارزه تا آخرین لحظات مهمترین عامل این برتری در ثانیه های پایانی می توان تلقی کرد و اینکه پرسپولیس در روز بد خود نیز شکست را نمی پذیرد بزرگترین پوئنی است که سرخپوشان اکنون از آن بهره می برند و این همان اتفاقی است که برانکو به تیم تزریق کرده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید