آزمون را بخرید قهرمانی‌تان تضمین می‌شود

کدخبر: ۱۵۶۴۷۳
یکی از کارشناسان مطرح فوتبال روسیه به صدرنشین و قهرمان نیم فصل این کشور توصیه کرد برای تضمین قهرمانی به صورت جدی پیگیر خرید مهاجم ایرانی روستوف باشند.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که لیگ برتر روسیه وارد تعطیلات طولانی مدت زمستانی خود شده و تا اواسط اسفندماه هیچ رقابت رسمی پیش رو ندارد بحث بر سر نقل و انتقالات زمستانی حسابی توجهات را به خود جلب کرده است. در این بین مهاجم ایرانی روستوف همچنان یکی از سوژه های ناب این بازار تلقی می شود.

پیرو این مساله آلکساندر بابنوف ملی پوش سابق روسیه و یکی از کارشناسان زبده و مطرح این کشور در برنامه تلویزیونی شبکه RT روسیه که در سایت SOV بازتاب داده شد در بخشی از صحبت های خود پیرامون اسپارتاک مسکو قهرمان نیم فصل نخست به سران باشگاه و همچنین ماسیمو کاررا سرمربی ایتالیایی توصیه کرد برای حفظ جایگاه فعلی و تضمین قهرمانی به فکر خرید مهاجم باشند که بهترین گزینه نیز برای آنها سردار آزمون است.

بابنوف گفت:« خیلی ساده است، اسپارتاک در حال حاضر بیشتر از هر چیزی به یک مهاجم نیاز دارد چون با آسیب دیدگی زلوئیس مهاجم اول این تیم شاهد بودیم که تیم با چه مشکلاتی برای گلزنی روبرو شد. سایر گزینه ها همچون میلگاریجو و پوپوف نیز نتوانستند انتظارات را برآورده کنند به همین خاطر جذب یک مهاجم کلاسیک و جهانی باید در اولویت باشد که بهترین گزینه نیز در حال حاضر سردار آزمون ایرانی از باشگاه روستوف است. بازیکنی با آینده درخشان و توانا در گلزنی با سر و هر دو پا که خرید او می تواند تضمین کننده قهرمانی اسپارتاک در این فصل باشد».

صحبت های این کارشناس روسی در حالی بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های کشور داشت که باشگاه اسپارتاک در تابستان هم با پیشنهادی 8 میلیون یورویی به دنبال شکار آزمون بود که با مخالفت روستوف روبرو شد. در آن مقطع حتی برخی رسانه ها از قطعی شدن حضور قربان بردی اف در کادر فنی اسپارتاک و کوچ مهاجم ایرانی به پایتخت روسیه خبر دادند اما هیچ کدام رنگ واقعیت به خود نگرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید