برهانی نیم‌فصل دوم را با پیکان ادامه می‌دهد؟

کدخبر: ۱۵۶۷۶۰
وضعیت مهاجم تیم فوتبال پیکان در این تیم برای ادامه همکاری در نیم فصل دوم هنوز مشخص نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پیکان برای برپایی اردوی 6 روزه راهی جزیره کیش شده است و قرار است شاگردان مجید جلالی در این اردو یک بازی تدارکاتی هم برگزار کنند که از تیم بادران به عنوان حریف پیکان در این جزیره نام برده می‌شود.

نکته جالب توجه اینجاست که آرش برهانی مهاجم تیم پیکان با سایر بازیکنان این تیم راهی کیش نشده و در حالی که پیش از این گفته می‌شد این بازیکن به اردوی این تیم اضافه می‌شود اما شاید برهانی در نیم فصل دوم پیکانی‌ها را در لیگ برتر همراهی نکند.

برهانی که از استقلال جدا شده بود راهی پیکان شد اما نتوانست روزگار خوب خود را در این تیم تکرار کند. از طرفی چند مصدومیت این بازیکن را از ترکیب اصلی پیکان دور کند تا برهانی شرایط خوبی که در استقلال داشت را نتواند در پیکان تکرار کند.

برهانی در چند روز اخیر هم به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ با پیکانی‌ها تمرین نکرد و در حالی که اعضای این تیم برای برپایی اردو به کیش رفته‌اند او در تهران مشغول مداوای مصدومیت خود است.

از طرفی کادرفنی پیکان به دنبال جذب یک مهاجم شش دانگ است و در صورتی که بتوانند مهاجم مد نظر خود را پیدا کنند شاید برهانی از لیست پیکان برای نیم فصل دوم خارج شود. مربیان پیکان در حال سبک سنگین کردن شرایط برهانی و حتی مهاجم جدید احتمالی که جذب خواهند کرد هستند اما هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌اند.

شاید پیکان باز هم یک مهاجم خارجی دیگر جذب کند و در این صورت احتمال اینکه برهانی با لباس پیکان مسابقات را ادامه دهد کم است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید