ترفند دانلود از گوگل پلی با کامپیوتر!

کدخبر: ۱۵۶۷۶۳
با استفاده از این ترفند می توانید به راحتی به واسطه کامپیوتر، نرم افزار های مورد نظر خود را از گوگل پلی دانلود کنید.
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوگل پلی یکی از معتبر ترین مارکت ها و فروشگاه های دانلود نرم افزار و بازی برای سیستم عامل های اندروید است. همانطور که می دانید با کامپیوتر به طور مستقیم نمی توانید از گوگل پلی دانلود کنید و این کار فقط به واسطه موبایل امکان پذیر است. اگر به واسطه موبایل فایلی را از این پلی استور دانلود کنید هیچگاه به فایل خام آن نرم افزار دسترسی نخواهید داشت و اگر آن برنامه از گوشی شما حذف شود، شما مجبورید آن را دوباره دانلود کنید.

با استفاده از این ترفند می توانید نرم افزار های گوگل پلی را در کامپیوتر دانلود و ذخیره و برای دیگران ارسال کنید.
ابتدا وارد سایت گوگل پلی شوید و نرم افزار مورد علاقه خود را جستجو و پیدا کنید. زمانی که برنامه مورد نظر خود را پیدا کردید آدرس آن صفحه را کپی کنید.
 
چگونه با کامپیوتر از گوگل پلی دانلود کنیم؟

پس از کپی کردن آدرس مورد نظر خود، وارد سایت http://apps.evozi.com/apk-downloader شوید و آن را در جستجوگر سایت که مطابق شکل برای شما نمایش داده شده است را وارد کنید.
پس از وارد کردن آدرس نرم افزار مورد نظر خود بر روی گزینه Generate Download Link کلیک کنید تا لینک دانلود برای شما ساخته شود این عملیات فقط چند ثانیه طول می کشد تا لینک نرم افزار برای شما آماده دانلود شود.
 
چگونه با کامپیوتر از گوگل پلی دانلود کنیم؟

فایل مورد نظر شما یافت شد و فقظ کافیست که بر روی Click here download com.diconline.rakroid now کلیک کنید تا فایل شما بصورت مستقیم دانلود شود و بر روی حافظه رایانه شما ذخیره شود.
 
چگونه با کامپیوتر از گوگل پلی دانلود کنیم؟
چگونه با کامپیوتر از گوگل پلی دانلود کنیم؟
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک