اولین گوشی ایسوس با اندروید نوقا لو رفت

کدخبر: ۱۵۷۱۰۵
یک گوشی جدید از شرکت ایسوس هنگام دریافت گواهی TENAA لو رفته است که اندروید ۷ نوقا، صفحه نمایش با رزولوشن ۷۲۰ و باتری قدرتمند ۴۸۵۰ میلی‌آمپرساعتی دارد.

جی اس ام؛ یک گوشی معرفی نشده از شرکت ایسوس در چین با شماره مدل X00GD لو رفته است که مشخصات جالب توجهی دارد.

بر اساس اطلاعاتی که از این گوشی هنگام دریافت مجوز TENAA در چین لو رفته است این محصول اولین گوشی‌ ایسوس خواهد بود که به صورت پیش‌فرض از اندروید ۷ نوقا استفاده می‌کند. نکته جالب دیگر درباره این گوشی باتری قدرتمند 4850 میلی‌آمپرساعتی است که در کنار صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن 720p می‌تواند عمر بالایی را برای گوشی شما به ارمغان بیاورد.

این گوشی ۱۶۹ گرمی ابعادی با اندازه ۱۴۹.۵ در ۷۳.۷ در ۸.۸۵ میلیمتر دارد. X00GD از پردازنده ۸ هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلش ال‌ای‌دی دوتایی بهره می‌برد. درباره میزان رم و حافظه داخلی این گوشی اطلاعات کاملی در دست نیست و ممکن است بین ۲ تا ۴ گیگابایت رم و بین ۱۶ تا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد.

با اینکه هنوز هیچ خبر موثقی درباره این گوشی و زمان عرضه آن اعلام نشده است، اما احتمال دارد که این گوشی عضوی از خانواده زن‌فون ۴ باشد که در سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شود.

 

پیش از این هم شرکت ایسوس تبلیغی برای معرفی یک گوشی جدید در CES 2017 منتشر کرده بود که احتمالا نسخه به‌روز شده زن‌فون زوم خواهد بود. شاید بتوانیم X00GD را هم در همین نمایشگاه ملاقات کنیم. باید تا آخر هفته و شروع این نمایشگاه جذاب صبر کنیم!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید