کودکان محک، بهبودی ۵۶۰۰ کودک مبتلا به سرطان را جشن گرفتند

کدخبر: ۱۵۷۲۶۱
کودکان بهبود یافته محک در جشنی که به همین مناسبت برای آنها برگزار شده بود، کیک سلامتی خود را بریدند.

به گزارش ایسنا، جشن کودکان بهبود یافته از سرطان روز جمعه در مؤسسه خیریه محک برگزار شد. این مراسم هر ساله با هدف قدردانی از داوطلبان و پاسداشت حمایت نیکوکاران برگزار می‌شود تا کودکان مبتلا به سرطان مسیر درمان را امیدوارانه طی کنند و این باور در جامعه گسترش یابد که سرطان پایان زندگی نیست.

در این مراسم که در بیست و پنجمین سال فعالیت محک و با حضور کودکان بهبود یافته برگزار شد، دو کودک بهبود یافته روی سن رفتند و خاطرات خود را از دوران مبارزه با سرطان تعریف و برای همه دوستان خود آرزوی سلامتی کردند. یکی از کودکان بهبود یافته نیز با اجرای موسیقی زیبای خود، شادی و امید را در میان حضار جاری ساخت.

در انتهای این مراسم، کودکان بهبود یافته به همراه کارکنان و داوطلبان محک گرد هم جمع شدند و کیک بهبودی‌شان را بریدند.

بنابر اعلام روابط عمومی موسسه خیریه محک، ۷ دی‌ماه در تقویم محک، روز کودکان بهبودیافته از سرطان است. این روز به مناسبت تولد فرزند بنیانگذار محک نامگذاری شده است؛ فرزندی که امروز بهبود یافته اما ابتلایش به بیماری سرطان، سبب شد تا مادرش با دغدغه حمایت از تمامی کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌هایشان در سراسر ایران، مؤسسه خیریه محک را بنیان گذارد.

مؤسسه خیریه محک که در ۷ دیماه ۱۳۹۵، بهبودی ۵۶۰۰ کودک مبتلا به سرطان را جشن گرفت، می‌کوشد با توزیع عادلانه خدمات محک در سراسر کشور هیچ خانواده‌ای در مسیر درمان فرزند خود تنها نماند و در تمام مسیر درمان همه حمایت‌های لازم را به طور یکسان در سراسر ایران دریافت نماید. محک امیدوار است با همراهی همه انسان‌هایی که دغدغه کمک به هم‌نوع دارند روزی برسد که خداحافظی کودکان بیشتری را با سرطان جشن بگیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید