آتش سوزی مجتمع مسکونی 4 بلوکه در خیابان غیاثی

کدخبر: ۱۵۷۲۷۹
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش سوزی گسترده مجتمع مسکونی 4 بوکه در خیابان غیاثی با نجات جان 130 نفر از ساکنان به خیر گذشت.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در ساعت 09:34 صبح امروز حادثه آتش سوزی واقع در بزرگراه محلاتی میدان غیاثی به سامانه 125 آتش نشانی اعلام و نیروهای 3 ایستگاه به همراه خودروی تنفسی، تشک نجات و بالابر به محل اعزام می شوند.

به گفته ملکی، آتش سوزی در پارکینگ مجتمع مسکونی 4 بلوکه (هر بلوک 5 طبقه) با وجود بیش از 15 خودرو اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: با استقرار آتش نشانان مشاهده می شود که یک خودروی سمند در پارکینگ مجتمع دچار آتش سوزی شده، به طوری که حریق در حال سرایت به خودروهای دیگر و ساختمان با حجم وسیعی از دود غلیظ، در شرایط ناایمن قرار گرفته است.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان عملیات را از دو طرف آغاز کردند، گروه اول برای نجات جان ساکنان گرفتار وارد راه پله ها و تمامی منازل شده و موفق به انتقال تعداد زیادی از زن، مرد، کودک، نوزاد و یک فرد معلول به پشت بام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: گروه دیگر از آتش نشان ها برای مهار حریق و جلوگیری از سرایت آن به خودروهای دیگر، وارد پارکینگ شده و عملیات اطفا را آغاز کردند.

وی با بیان این که خوشبختانه به هیچ یک از ساکنان آسیب وارد نشده است، گفت: با مهار حریق و تخلیه دود حاصل از آن، عملیات در ساعت11:07 به پایان رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید