آموزش pin کردن واتس اپ در مرورگر با دسکتاپ

کدخبر: ۱۵۷۵۱۰
در آموزش های قبلی که در مورد دسترسی به واتس اپ از طریق مرورگر، پرداختیم به این نکته اشاره کردیم که با روش مرسوم و اولیه ی گفته شده، می توانید از واتس اپ به عنوان یک اپلیکیشن تحت وب استفاده کنید که تنها در یک تب فعال می شود.

گویا آی تی؛ در این شرایط برای هر بار چک کردن واتس اپ باید به آن تب مراجعه کنید اما در آموزشی که امروز گویا آی تی در خدمت شماست، می توانید به راحتی واتس اپ را طوری در اختیار داشته باشید که در حال فعالیت روی هر تبی که باشید یک دسترسی سریع نیز به واتس اپ داشته باشید.

برای شروع راه اندازی این سرویس، ابتدا این مطلب را در مرورگر فایرفاکس باز کنید. در ادامه روی لینک زیر کلیک کنید تا فرآیند نصب افزونه مورد نظر موسوم به WhatsApp™ Desktop شروع شود:

در ادامه بعد از اینکه این اپلیکیشن را روی مرورگر نصب کردید، در صورت نیاز و درخواست مرورگر، مرورگر را ریستارت کنید و بعد از آن آیکون مربوط به واتس اپ را از بخش راست، و بالای مرورگر مد نظر قرار دهید.

آن را باز کنید تا بتوانید کد کیو آر مورد نظر را مشاهده کنید.

whatsapp-desktop

بعد از مشاهده کد کیو آر به بخش تنظیمات واتس اپ بروید و گزینه واتس اپ وب را از طریق مسیر زیر ( اندروید ) و سایر دستگاه ها فعال کنید:

Chats screen > Menu > WhatsApp Web

بعد از این که وارد بخش مورد نظر شدید، کافیست کد کیو آر را اسکن کنید و وارد پنل واتس اپ خود شوید.

whatsapp-desktop

دقت کنید که این ابزار به طور رسمی از طریق خود واتس اپ ارائه نشده است و تنها به عنوان یک ابزار کمکی است که از سرویس واتس اپ وب استفاده می کند تا بتوانید تجربه کاربری تان را ساده تر و لذت بخش تر کنید.

بعد از فعال سازی این امکان می توانید هر بار که خواستید، با مراجعه به آیکون واتس اپ در بخش نوار ابزار مرورگر، به آن دسترسی داشته باشید. به محض اینکه کاربری برای شما پیامی ارسال کند، نوتیفی آن را دریافت خواهید کرد و بدین صورت فرایند پاسخ گویی در سریع ترین حالت ممکن رخ خواهد داد.

در بخش تنظیمات این اپلیکیشن می توانید، به تنظیمات نوتیفی ها به طور کامل دسترسی داشته باشید. در عین حال اگر نیاز داشتید تا این امکان را غیر فعال یا حذف کنید می توانید به بخش تنظیمات مرورگر مراجعه کرده و در بخش افزونه ها، تنظیمات لازم را اجرا کنید.

whatsapp-desktop

زمانی که برای شما یک نوتیفی ارسال شود، عکس واتس اپ در بالای مرورگر حاوی شمار نوتیفی ها خواهد بود که کافی است در این لحظه روی آیکون کلیک کنید و وارد پنل خود شوید و امور را چک و مدیریت کنید.

توصیه اکید ما این است که هرگز این امکان را روی مرورگر های کافی نت ها تست نکنید.

نظر خود را در رابطه با این ابزار با گویا آی تی در میان بگذارید و در صورتی که در این باره و در ابزارهای جایگزین آن تجربه ای دارید آن را با ما در میان بگذارید. همچنین این مطلب را برای اطلاع دوستان خود روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید