رونمایی ایسوس از سبک‌ترین لپ‌تاپ مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰

کدخبر: ۱۵۷۶۵۶
شرکت ایسوس به‌تازگی، از لپ‌تاپ جدید Pro B9440 رونمایی کرده که طراحی آن، تحسین‌برانگیز است و از مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مندی استفاده می‌کند. برای جزئیات بیشتر در رابطه با لپ‌تاپ جدید شرکت ایسوس در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

گویا آی تی؛ اولین و مهم‌ترین ویژگی لپ‌تاپ جدید ایسوس که آن‌را از دیگر لپ‌تاپ‌های ویندوزی متمایز می‌کند، وزن بسیار سبک آن است و شرکت ایسوس با تکیه بر این موضوع، مدعی شده که لپ‌تاپ جدید Pro B9440 سبک‌ترین لپ‌تاپ در حال‌حاضر به‌ شمار می‌رود. این لپ‌تاپ، تنها ۱٫۰۴ کیلو‌گرم وزن دارد و هنگامی‌که از این لپ‌تاپ با نمایشگر ۱۴ اینچی با حاشیه‌های بسیار کم استفاده کنید، متوجه وزن بسیار پایین آن خواهید شد.

این لپ‌تاپ که به طور ویژه برای استفاده تجاری طراحی شده است، از آلیاژ منیزیم ساخته شده که آن‌را نسبت به محصولات مشابه، سبک‌تر و بادوام‌تر می‌سازد. هم‌چنین، ابعاد این لپ‌تاپ به گونه‌ای است که می‌توان گفت شرکت ایسوس، یک نمایشگر ۱۴ اینچی را در کالبد یک محصول ۱۳ اینچی جای داده است.

مشخصات‌ سخت‌افزاری

ایسوس

هنگامی‌که یک لپ‌تاپ خریداری می‌کنید، یکی از مهم‌ترین فاکتورهای شما برای انتخاب یک محصول، مشخصات سخت‌افزاری آن است. لپ‌تاپ جدید ایسوس Pro B9440 برای اینکه نیازهای کاربران را رفع نماید، به سخت‌افزار بسیار خوبی مجهز شده است اما به هرحال، شرکت ایسوس می‌توانست از سخت‌افزار مناسب‌تری در این مدل استفاده نماید.

براساس اعلام رسمی شرکت ایسوس، لپ‌تاپ Pro B9440 به هفتمین نسل از پردازنده‌های شرکت اینتل با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری (موسوم به کبی لیک) مجهز شده است و در دو مدل با پردازنده Core i5 و Core i7 از سری U عرضه خواهد شد. در قدرت‌مندترین مدل این لپ‌تاپ، از ۱۶ گیگابایت حافظه رم استفاده شده است که البته، شرکت ایسوس می‌توانست برای عده‌ای از کاربران، نسخه دیگری را با ۳۲ گیگابایت حافظه رم عرضه نماید. هم‌چنین در گران‌قیمت‌ترین کانفیگ لپ‌تاپ Pro B9440 تنها ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD وجود دارد.

صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی فول اچ‌دی لپ‌تاپ سبک‌وزن شرکت ایسوس برای لذت‌بردن از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ باید کافی باشد؛ با این‌حال، با در نظر گرفتن این موضوع که برخی از لپ‌تاپ‌ها به نمایشگر ۴K مجهز می‌شوند، انتظار می‌رفت که مدل دیگری مجهز به نمایشگر اولترا اچ‌دی ارائه شود.

در نهایت، باید گفت که لپ‌تاپ جدید شرکت ایسوس با یک صفحه‌کلید بازطراحی‌شده ارائه می‌شود که فاصله بین کلیدها تنها ۱٫۵ میلی‌متر است. برای تکمیل مشخصات‌فنی لپ‌تاپ بسیار سبک شرکت ایسوس، باید گفت که این لپ‌تاپ به درگاه یواس‌بی Type-A و یواس‌بی Type-C مجهز شده است.

اگر بخواهید به آمار و ارقام ارائه شده توسط شرکت ایسوس اعتماد کنید، احتمالاً با یک‌بار شارژ کامل باتری، لپ‌تاپ ایسوس Pro B9440 تا ده ساعت ماندگاری خواهد داشت. با این‌حال، انتظار داریم که در عمل و بسته به اجرای برنامه‌های مختلف، ماندگاری باتری کم‌تر از اعداد و ارقام رسمی شرکت ایسوس باشد.

لپ‌تاپ سبک‌ورن شرکت ایسوس که برای استفاده تجاری ساخته شده است، در ماه می با قیمت ۹۹۹ دلار برای مدل پایه که از حداقل مشخصات‌ سخت‌افزاری گفته شده استفاده می‌کند؛ عرضه خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید