پایان عصر یخبندان در استقلال

کدخبر: ۱۵۷۸۳۶
تمرین روز جمعه استقلال بعد از حواشی عجیبی که این تیم در هفته های گذشته پشت سر گذاشت، شرایط و فضای متفاوتی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، همه اتفاقات و حواشی بعد از بازی با نفت تهران در جام حذفی علنی شد. آنجا که سرمربی و کاپیتان استقلال که رابطه بسیار نزدیکی با یکدیگر داشتند در رسانه ها از خجالت یکدیگر درآمدند و البته بازی با سپاهان بود که منصوریان همه شایعات و حدس و گمان ها را با نیمکت نشینی مهدی رحمتی تبدیل به یقین کرد.

با پایان بازی با سپاهان نبرد این دو دوست قدیمی در رسانه ها ادامه پیدا کرد و منصوریان بی پروا از صدور رضایت نامه مهدی رحمتی با اطمینان صحبت کرد. جلسه هیات مدیره استقلال و شایعه عجیب حضور نام مهدی رحمتی در لیست خروج روزهایی که تمرین استقلال تعطیل بود و کسی به این دو نفر دسترسی نداشت، اتفاقی بود که باعث شد رابطه این دو نفر بدترین روزهای خود را سپری کند.

جمعه اولین جلسه تمرین آبی ها بعد از روزهای پرحاشیه بود که البته یک برخورد معمولی میان منصوریان و رحمتی باعث شد تا آرامش اندکی به اردوی آبی ها بازگردد. حضور بختیار رحمانی و فرشید باقری که نام آنها در لیست خروج به چشم می خورد با سگرمه های در هم رفته دیگر اتفاق مهم تمرین آبی ها بود که البته باتوجه به اهمیت دوگانه منصوریان و رحمتی کمتر به چشم آمد.

روزهای سرد، بی لبخند و البته بی نشاط تمرین استقلال در هفته گذشته ادامه پیدا کرد. تمرین استقلال به اندازه ای سرد بود که یک "آفرین" منصوریان به رحمتی 90 دقیقه تمرین آبی ها را تحت الشعاع قرار می داد و البته رحمانی، باقری، خرمگاه و همه حاضران برخلاف روزهای ابتدای فصل در تمرین این تیم شاید تنها برای رفع تکلیف حضور پیدا می کردند. به این لیست باید کاوه رضایی را نیز اضافه کرد که حضور او نیز در تمرین بحرانی بدتر از غیبت های او بود.

همه این اتفاقات اما روز جمعه شکل دیگری گرفت. مهدی رحمتی عصر چهارشنبه با استقبال منصوریان در افتتاحیه رستوران او حاضر شد و سرمربی استقلال نیز بی توجه به همه اتفاقات او را در آغوش گرفت تا با این اتفاقات بسیاری آسوده خاطر شوند.

رحمتی روز جمعه با چهره ای شاداب در تمرین حاضر شد و مانند آنچه از او سراغ داشتیم، در طول تمرین بارها با بازیکنان صحبت و شوخی کرد. منصوریان در جریان تمرین روز جمعه برخلاف گذشته بارها با کاپیتان خود صحبت کرد و او را در جریان تمرین مخاطب حرف های خود قرارداد تا مشخص شود این اختلافات تا اندازه زیادی به فراموشی سپرده شده است.

بختیار رحمانی و فرشید باقری نیز حالا چهره متفاوتی دارند. بختیار که در روزهای گذشته بی هیاهو در تمرین حاضر می شد و خیلی زود تمرین را ترک می کرد، با وجود مصدومیت جزئی روز جمعه بسیار بانشاط تمرین کرد و بعد از هر موفقیتی مانند روزهای ابتدای فصل با سر و صدای زیاد گلزنی خود را جشن می گرفت. فرشید باقری نیز که البته کمتر می توان از حالات چهره او به درونش پی برد، روحیه متفاوتی در تمرین داشت به شکلی که همه ناظران شادابی و آمادگی او را مورد تمجید قرار دادند.

کاوه رضایی نیز روز جمعه بعد از چند جلسه تمرینی که تنها برای دقایقی در آن حضور داشت، پا به پای سایر بازیکنان در تمرین شرکت کرد تا آخرین استقلالی مایوس و ناراضی در فاصله کمتر از یک هفته تا شروع لیگ به تمرین آبی ها اضافه شود.

اختلافات و دلخوری میان استقلالی ها شاید برطرف نشده باشد اما گذشت زمان و برخی اتفاقات باعث شده تا این مشکلات به حاشیه کشیده شود و نتیجه آن تمرین متفاوت روز جمعه استقلال بود. تمرینی که شاید مهم ترین پیام آن پایان عصر یخبندان در میان استقلالی ها باشد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید