رونمایی از جدیدترین مانیتورهای ایسوس در نمایشگاه CES 2017

کدخبر: ۱۵۷۸۴۰
کمپانی ایسوس امسال در نمایشگاه CES 2017 همراه با دستگاه های سخت افزاری مختلفی نظیرگوشی ارائه کننده پروژه تانگو و گوگل دی دریم Zenfone AR و یک کروم بوک لمسی قابل تبدیل قدرتمندانه ظاهر شد.

گجت نیوز؛ علاوه بر این، همانطور که می‌دانید این شرکت هگام با کمپانی های ال جی، دل، سونی، اچ پی و سامسونگ فعالیت گسترده‌ای را در زمینه تولید مانیتورهای کامپیوتری دارد. در همین راستا، شاهد رونمایی از جدیدترین مانیتورهای ایسوس شامل مانیتور 4K HDR ProArt PA32U و همچنین مانیتور خمیده Designo Curve MX38VQ بودیم.

جدیدترین مانیتورهای ایسوس در نمایشگاه CES 2017

Asus ProArt PA32U

مانیتور ProArt PA32U یک مدل 32 اینچی حرفه‌ای مجهز به تکنولوژی 4K HDR بوده که به لطف تکنولوژی نور پس زمینه ال ای دی مستقیم شرکت ایسوس، قادر به ارائه روشنایی حداکثری 1000cd/m2 است. ایسوس همچنین عنوان می‌کند  که تکنولوژی کوانتوم دات (Quantum Dot) این نمایشگر باعث شده تا آن از 99.5 درصد وسعت رنگ Adobe RGB و 85 درصد Rec.2020 و 100 درصد sRGB و همچنین 95 درصد قضای رنگ DCI-P3 پشتیبانی کند.

در کنار این گستردگی جذاب پشتیبانی از رنگ‌ها، این مدل از جدیدترین مانیتورهای ایسوس ارائه دهنده دو درگاه تاندربولت 3 (USB نوع C) برای اتصال دیگر مانیتورها بوده و از تکنولوژی کالیبراسیون ProArt شرکت ایسوس پشتیبانی می‌کند که به کاربران اجازه تنظیم رنگ، دقت و جبران یکنواختی را خواهد داد.

جدیدترین مانیتورهای ایسوس در نمایشگاه CES 2017
مانیتور خمیده Designo Curve MX38VQ، مدلی بسیار جذاب و محبوب از جدیدترین مانیتورهای ایسوس

اما یکی دیگر از جدیدترین مانیتورهای ایسوس ، مانیتور خمیده Designo Curve MX38VQ است. این مدل یک مانیتور 37.5 اینچی UltraWide IPS بوده که ارائه کننده رزولوشن 3840 در 1600 پیکسل و نسبت ابعاد 21:9 است. نکات قابل توجهی که در خصوص این مدل به چشم می‌خورد، طراحی بدون فریم، شعاع خمیدگی 2300R و بدنه‌ی فلزی نقره‌ای و براق است. این مانیتور همچنین بر روی پایه خود ارائه کننده یک پنل شارژ بی سیم Qi است. از دیگر مشخصات آن نیز باید به اسپیکرهای استریو تحت لیسانس هارمان کاردون و مجهز به تکنولوژی SonicMaster شرکت ایسوس اشاره کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید