چراغپور: کی‌روش و برانکو توجهی به تیم ملی ندارند

کدخبر: ۱۵۷۹۹۸
جلال چراغپور، کارشناس فوتبال معتقد است که موضوع کوچکی بین کی روش و برانکو رخ نداده و فدراسیون و شخص آقای تاج باید سریعا وارد ماجرا شوند.

جلال چراغپور در گفتگو با "ورزش سه" به کالبد شکافی اتفاقات رخ داده بین برانکو و کی روش پرداخته است.

این اتفاقی که در فوتبال ما، آن هم در رده ملی افتاده است، موضوع کوچکی نیست. این یک موضوع بزرگ و کلان است و باید به طور کامل وارد این ماجرا شد و به صورت کلی به این موضوع نگاه کرد.

با موفقیت تیم ملی یک ملت شاد می شود

مورد اول، تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران است که با هر پیروزی اش، با هر موفقیتش دل یک ملت شاد می شودٰ؛ تیم ملی فوتبال ایران که برایش هزینه شده، مربی خارجی گرفته شده است؛ پس این موضوع کم اهمیتی نیست.

لیگ با کیفیت، تیم ملی خوب می سازد

مورد دوم، باشگاه های فعال در کشور هستند که عضله تیم ملی می باشند. کشوری که لیگ و تیم های با کیفیتی داشته باشد، تیم ملی خوبی خواهد داشت. باشگاه در این مورد بسیار مهم است. برای هر تیمی هزینه شده تا با کسب نتایج خوبش، مردم را شاد کند و خبر اصلی سایت ها، خبرگزاری ها، رادیو و تلویزیون باشد.

هر سه قسمت پازل آسیب دیدند

مورد سوم، بازیکن است که باشگاه ها و تیم ملی را به وجود می آورد. اگر با بازیکنان نامهربانی کنیم با جان و دل برای تیمشان بازی نمی کنند. باید گفت که در این ماجرا هر سه قسمت آسیب دیده اند.

اخراج ملی پوشان عواقب خواهد داشت

در این موضوع کی‌روش و برانکو به تیم ملی توجه نکردند. کی‌روش تعدادی از بازیکنان را از تیم ملی اخراج می کند و برانکو، پرسپولیس را مهمتر از تیم ملی می داند. این‌ها دلسوزی برای تیم ملی نیست. به عنوان  مثال، به جلال حسینی مدافع خوب کشورمان که بازی های درخشانی از خود به نمایش گذاشته است، بگویند که اردوی تیم ملی را ترک کن! صد درصد این موضوع در آینده عواقب زیادی خواهد داشت.

بازیکنان باید مورد حمایت قرار گیرند

فدراسیون فوتبال باید هرچه زودتر وارد ماجرا شود چون این بازیکنان هستند که آسیب می بینند و باید مورد حمایت قرار گیرند. باز هم تاکید می کنم که فدراسیون فوتبال و آقای تاج برای رفع این مشکل بزرگ باید وارد ماجرا شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید