3 شگرد جالب برای جلب توجه همسر

کدخبر: ۱۵۸۲۷۶
مشاوران خانواده استفاده از سه راهکار فوق‌العاده موثر را برای افزایش عشق و علاقه بین زوجین و تحکیم زندگی توصیه می‌کنند.
به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ یکی از موضوعات مهم در زندگی مشترک احساس شادی و خوشحالی و وجود حس آرامش بین زوجین است، به همین دلیل محققان به زوج ها بخصوص کسانی که تازه ازدواج کرده و هنوز در ابتدای راه هستند به جهت تحکیم روابط عاطفی و تحمل اختلاف سلیقه های ناشی از شناخت کم یکدیگر در ابتدا زندگی راهکارهایی را توصیه می کنند.
 
ورزش کنید
به گفته کارشناسان و مشاوران خانواده انجام تمرینات ورزشی مانند یوگا که به آرامش ذهن کمک می‌کند، زوجین را در چشیدن طعم عشق و آرامش در زندگی مشترک یاری می‌رساند.
 
به رستوران بروید
صرف یک وعده غذایی 2 نفره در کنار یکدیگر موجب ایجاد احساس گرمی و عشق بین زوجین می شود. همچنین مشاوران خانواده توصیه می کنند زوجین هر از چند گاهی به رستوران یا طبیعت رفته و ناهار یا شام را خارج از خانه میل کنند. این کار باعث افزایش احساس سرخوشی و تقویت علاقه بین زن و شوهر می شود.
 
مطالعات نشان می‌دهد غذاهای ادویه‌دار در علاقه زوجین به یکدیگر نقش مثبت ایفا می‌کند.
 
تعطیلات و مسافرت را فراموش نکنید
سفر یکی از بهترین راهکارها برای بهبود سلامت روان است. تحقیقات نشان می دهد اغلب افراد در سفر به دلیل آنکه از مشغولیت های زندگی روزمره و استرس های زندگی دور می شوند، آرامش بیشتری دارند. 
 
علاوه بر این موارد، زوجین به خصوص جوانترها در سفر بیشتر فرصت دارند در کنار هم باشند که در نتیجه موجب بهبود روابط عاطفی و استحکام زندگی می شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید