روس‌ها ترس جهان از روسیه را دوست دارند!

کدخبر: ۱۵۸۴۴۴
در تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده ،بیشتر مردم روسیه معتقدند که دیگر کشورها از روسیه می ترسند و این موضوع چیز خوبی برای روسیه است.
به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری ار.ب.کا، در این نظرسنجی ۸۵ درصد از پرسش شوندگان بر این نظرند که دیگر کشورهای جهان از روسیه می‌ترسند و ۷۵ درصد معتقدند که این ترس از روسیه بسیار خوب است!

۴۸ درصد از شرکت‌کنندگان نظر دیگر کشورها را در مورد روسیه "مثبت" ارزیابی می‌کنند و ۴۲ درصد براین باورند که روسیه چهره‌ای خوب در دید مردم جهان ندارد.
در این نظرسنجی ۶۷ درصد از پاسخ دهندگان نفوذ روسیه در جهان را در سال‌های اخیر در حال رشد ارزیابی کرده‌اند،۱۴ درصد قدرت نظامی، ۱۱ درصد سیاست خارجی و ۷ درصد اعتبار رئیس جمهور را عامل نفوذ روسیه در جهان می‌دانند.
۳۵ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی نیز براین باورند که روابط روسیه با دیگر کشورها توسعه خواهد یافت ،۳۱ درصد بر این عقیده هستند که تنش با کشورها در روابط دو جانبه روسیه بوجود خواهد آمد و ۲۶ درصد معتقدند که تغییری حاصل نخواهد شد.
همچنین ۷۰ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی در پاسخ به سوالی درباره سطح زندگی در روسیه ،این کشور را "کشوری آزاد" می‌دانند،۶۵ درصد روسیه را "توسعه یافته" و ۵۸ درصد کشوری "غنی" می‌دانند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید