6 ویژگی برتر نوکیا 6

کدخبر: ۱۵۸۵۸۳
پس از چند سال دوری نوکیا با گوشی میان رده جدیدی به نام nokia 6 به بازار بازگشت. در این مطلب شما را با 6 ویژگی برتر این گوشی آشنا می‌کنیم.
جی اس ام؛ نوکیا هفته گذشته با معرفی گوشی «نوکیا 6» دوباره به بازار گوشی‌های موبایل بازگشت. با اینکه خود نوکیا دیگر سازنده گوشی نیست قرار گرفتن نام این برند روی هر محصولی می‌تواند به آن اعتبار بخشد و فروشش را تضیمن کند.

نوکیا 6 علیرغم اینکه پرچمدار نیست اما ویژگی‌هایی دارد که آن را نسبت به سایر گوشی‌های هم‌‌رده برتر می‌سازد. در این مطلب 6 ویژگی خوب این گوشی را به شما معرفی می‌کنیم تا بدانید چرا نوکیا 6 می‌تواند جز انتخاب‌های شما قرار بگیرد.

حافظه رم بالا
 

نوکیا 6 با 4 گیگابایت حافظه رم فروخته می‌شود که در رده میانی بازار کمیاب است. خوب است بدانید پرچمدارانی مثل گلکسی اس 7، گوگل پیکسل و ال‌جی وی 20 همگی از 4 گیگابایت رم استفاده می‌کنند بنابراین باید Nokia 6 را از این نظر تحسین کرد.

حافظه داخلی بالا و قابل ارتقا
 

نوکیا 6 تنها در مدل 64 گیگابایتی عرضه می‌شود در نتیجه حتی اگر سیستم عامل مقدار زیادی از آن را اشغال کند باز هم به اندازه کافی برای شما فضای خالی باقی می‌ماند. از سوی دیگر امکان اضافه کردن کارت حافظه، تا ظرفیت 256 گیگابایت، در این گوشی وجود دارد.

دوربین‌های با کیفیت
 

نوکیا 6 از دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با فلش دوگانه و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. اگرچه از روی عدد مگاپیکسل دوربین‌ها نمی‌توان به کیفیت عکس آنها پی‌برد ولی نباید فراموش کرد درگذشته گوشی‌های نوکیا به دوربین خوبشان معروف بودند به همین خاطر امیدواریم این اتفاق در گوشی‌های جدید نوکیا نیز تکرار شود.

اسپیکرهای استریو
 

اگر به دنبال گوشی با اسپیکرهای استریو بگردید تعداد انگشت شماری در بازار پیدا خواهید کرد. درحالی که بسیاری از پرچمداران بزرگ بازار نیز فاقد این ویژگی هستند گوشی میان رده نوکیا با کمک گرفتن از فناوری Dolby Atoms صدایی استریو برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

اندروید نوقا
 

همه کاربران تمایل دارند گوشی آنها از جدیدترین نسخه اندروید استفاده کند. روی نوکیا 6 از همان ابتدا اندروید نوقا نصب است پس با خرید آن دستگاهی خواهید داشت که کاملا به روز است و نیازی به انتظار کشیدن برای دریافت آپدیت ندارید.

قیمت ارزان
 

نوکیا 6 با تمام این ویژگی‌ها تنها با قیمت 250 دلار فروخته می‎شود که قیمت بسیار مناسبی است. نکته بد ماجرا این است که فعلا این گوشی تنها در بازار چین عرضه می‎شود ولی خبرهایی به گوشی می‌رسد که به زودی آن را در بازار سایر کشورها نیز خواهیم دید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید