LG G6 ضد انفجار خواهد بود

کدخبر: ۱۵۸۶۸۰
نوت ۷ سامسونگ درس‌های زیادی به سایر سازندگان آموخت و حالا ال جی قصد دارد پرچم‌دار ۲۰۱۷ خود را به نام G6 با فرمول جدید ضد داغ شدن و ضد انفجار راهی بازار کند.

به گزارش کلیک، کمپانی کره‌ای با تعبیه لوله‌های مسی سعی کرده است جلوی داغ شدن بیش‌ از حد باتری را در جی ۶ بگیرد و همین امر باعث می‌شود تا باتری داغ نشده و منفجر هم نشود.

کارشناسان ال جی می‌گویند گرمای ۱۵۰ درجه را امتحان کرده و گوشی توانسته است با موفقیت گرما را از خود عبور دهد بدون اینکه دچار مشکل شود.این فناوری در حال حاضر روی لپ‌تاپ، پی سی و … جواب خود را پس داده و گرما را تا ۱۰ درصد کاهش داده است.نکته جالب‌توجه در طراحی جی ۶ این است که سخت‌افزارها داخل گوشی از هم جداشده‌اند تا داغی احتمالی نتواند با سایر قطعات آسیب برساند.

ال جی که خود را رقیب سامسونگ می‌داند باعرضه زودتر جی ۶ نسبت به گلکسی اس ۸ می‌خواهد بازار را از آنِ خود کند و با تبلیغ ساخت یک گوشی امن در مقابل نوت ۷ سامسونگ خود را برتر نشان دهد.ظاهراً جی ۶ بیش از ۱۵ درصد فراتر از استانداردهای اروپایی در برابر درجه حرارت مقاومت از خود نشان داده است و این مزیتی برای کمپانی کره‌ای محسوب می‌شود.

قرار است جی ۶ در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا رونمایی شده و از دهم مارس نیز قابل‌خرید باشد.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید