9هزار صندلی میزبان مخاطبان فیلم فجر

کدخبر: ۱۵۸۷۰۲
مدیر امور سینماهای سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر گفت: امسال ٢٠ سینما و ٣٠ سالن‌نمایش فیلم در کشور با حدود ٩ هزار صندلی در سینماهای مردمی میزبان مخاطبان خواهد بود و تلاش ما بر این است که بهترین شرایط را برای مردم فراهم کنیم.

به گزارش ایسنا، «محمدرضا فرجی» در گفت‌وگویی مطرح کرد: امور مربوط به سینماهای جشنواره فیلم فجر را از حدود دو ماه قبل، با همراهی کارشناسان و متخصصان در تهران و شهرستان‌ها شروع کردیم و انتخاب اولیه سینماها انجام گرفت و انتخاب سینماهای مردمی نهایی شد. 

او ادامه داد: امسال حدود ٩ هزار صندلی برای سینماهای مردمی اختصاص داده شده که شامل ٢٠ سینما و ٣٠ سالن نمایش فیلم است و تلاش ما بر این است که بهترین شرایط را برای مردم فراهم کنیم.

فرجی افزود: تلاش ما بر این است که آماده‌سازی سالن‌ها از نظر صدا، نور، تصویر، سایر مسایل فنی تا روز نمایش فیلم‌ها انجام شود. در این راستا سینماهایی که نیاز است ترمیم شود، به صاحبان‌شان اطلاع داده شده و تعهدات لازم نیز گرفته شده است و همه سینماها مقدمات کار را فراهم کرده‌اند که از جمله می‌توان به سینماهای بهمن و اریکه ایرانیان، پردیس راگا، پردیس کیان و پردیس ملت اشاره کرد که مدیران‌شان کار بازسازی و بهسازی را چه در بخش صدا و چه در بخش بهبود کیفیت تصویر، شروع کرده‌اند.

او ادامه داد: با توجه به جلسات متعددی که با مدیران سینماها داشته‌ایم، کارها به خوبی جلو می‌رود و تا چند روز دیگر که باید کارها نهایی شود، شاهد افتتاح سینماها خواهیم بود.

مدیر امور سینماهای سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر گفت: سینماهای مردمی این دوره از جشنواره مشخص شده‌ است و مدیران سینماها نیز از طریق روش جدیدی که برای پیش فروش بلیت در نظر گرفته شده، باید اطلاع‌رسانی لازم را در سینماهای خود انجام دهند و آموزش‌های لازم نیز به پرسنل سینماها داده شده تا در ایام برگزاری جشنواره، شاهد هیچگونه مشکلی نباشیم.
سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید