حالت بازی به ویندوز 10 اضافه می شود!

کدخبر: ۱۵۸۷۰۳
مایکروسافت در پستی در وبلاگش جزئیاتی از ویژگی‌های جدید مربوط به بازی برای ویندوز 10 و ایکس باکس وان، از جمله مد بازی را رونمایی کرد.

جی اس ام؛ مایکروسافت رسما مد جدید بازی ویندوز 10 را اعلام کرده است. غول نرم‌افزاری دنیا در پستی در وبلاگش جزئیاتی از ویژگی‌های جدید مربوط به بازی برای ویندوز 10 و ایکس باکس وان، از جمله مد بازی را رونمایی کرد. این حالت همانطور که قبلا هم گفته بودیم پرفورمنس برای بازی را با اولویت دادن به آن‌ها افزایش می‌دهد. مد بازی جدید مایکروسافت تنها برای بازی‌های UWP نیست و برای بازی‌های Win32 و بازی‌هایی که از ویندوز استور دانلود شوند نیز این مد به خوبی کار می‌کند.

مایکروسافت گفته که قصد دارد ویندوز 10 را به بهترین ویندوز برای بازی تبدیل کند. در حال حاضر ویندوز اینسایدرها این هفته برخی از قابلیت‌های این مد را مشاهده می‌کنند و در بیلدهای بعدی این ویژگی به طور کامل عملی می‌شود.

همانطور که مایکروسافت اعلام کرده مد بازی ویندوز 10 تغییرات قابل توجهی در این نسخه از ویندوز برای دوستداران بازی به همراه می آورد. این ویژگی جدید با آپدیت Windows 10 Creators برای همه کاربران ویندوز 10 در ماه آوریل به صورت رایگان منتشر شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک