آپدیت اندروید 7.0 رسماً برای خانواده اکسپریا Z5 منتشر شد

کدخبر: ۱۵۸۸۶۷
درست دو روز بعد از آنکه تاییدیه سامانه PTCRB موبایل های خانواده اکسپریا Z5 رویت شد، سونی رسماً آپدیت اندروید 7.0 را برای آخرین اعضای سری پرچمدار Z منتشر کرد.

طبق گزارش رسمی شماره ساخت سیستم عامل جدید منتشر شده برای موبایل های سونی «0.372.آ.32.2» بوده و حدود 1.3 گیگابایت حجم دارد، بنابراین توصیه می شود حتماً از طریق شبکه های وای-فای دانلود گردد.

از مهم ترین ویژگی هایی که با این به روز رسانی در اختیار کاربران موبایل های خانواده اکسپریا Z5 قرار گرفته است، می توان به قابلیت Multi-Window، مصرف بهبود یافته ی باتری Stamina Mode، تغییرات کاربردی در اپلیکیشن پیام رسان و دوربین اکسپریا اشاره کرد.

ار طرفی رابط کاربری اختصاصی سونی هم با پشتیبانی کامل تری از دستیار صوتی گوگل تلفیق شده و به صورت کلی نیز بهبود و ارتقائاتی را لمس کرده است.

گفتنی است ژاپنی ها در اولین مرحله از برنامه آپدیت اندروید نوقای موبایل هایشان، ماه گذشته به روز رسانی مذکور را برای سری اکس منتشر کردند و با این تفاسیر تنها دیوایس های وعده داده شده ای که مدت بیشتری باید صبر کنند، تبلت Z4 و موبایل Z3 Plus هستند.

ناگفته نماند که این آپدیت به طور همزمان برای منطقه خاورمیانه نیز عرضه گردیده است؛ بنابراین اگر به روز رسانی اندروید نوقا را برای موبایل های Z5 و Z5 Compact و Z5 Premium خود دریافت نموده اید، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید