انتشار اندروید 7 برای گوشی های سری Samsung Galaxy A

کدخبر: ۱۵۹۱۸۹
سامسونگ در اطلاعیه جدیدش از انتشار اندروید 7 برای گوشی های سری گلکسی ای خبر داد.

جی اس ام؛ سامسونگ در اطلاعیه جدیدی که به تازگی در وبسایتش منتشر کرده، لیست گوشی‌هایی که به اندروید 7 آپدیت خواهند شد را تایید کرده است. بسیاری از کاربران در ماه‌های اخیر این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا نخستین سری از گوشی‌های Galaxy A نیز به اندروید 7 آپدیت می شود یا خیر. اکنون سامسونگ به این سوال پاسخ داده و خیال کاربران را راحت کرده است. این تولیدکننده کره‌ای در اطلاعیه خود، علاوه بر نسل قبلی پرچمدارانش، از برخی گوشی‌های Galaxy A 2015 نیز نام برده است: Galaxy A3 و Galaxy A8. در حالی که هنوز تاریخ دقیق انتشار آپدیت اعلام نشده، گفته شده این گوشی‌ها قرار است در نیمه اول 2017 به اندروید 7 نوقا آپدیت شوند.

در کمال تعجب نامی از گوشی‌های محبوب Galaxy A5 و Galaxy A7 دیده نمی‎‏شود ولی شانس زیادی وجود دارد که این دو مدل نیز همراه با سایر اعضای Galaxy A جدیدترین نسخه اندروید را دریافت کنند. پیشتر شایعه آپدیت گوشی های Galaxy A سری 2016 را شنیده بودیم و اما فعلا در لیست تایید شده سامسونگ خبری از این گوشی‌ها هم نیست.

به هر حال اکنون که دو گوشی گلکسی ای 3 و گلکسی ای 8 به اندروید نوقا آپدیت می‌شوند احتمال می‌رود که دیگر نسخه‌های گلکسی ای 2015 و 2016 سامسونگ نیز شانس دریافت آپدیت را داشته باشند و در صورتی که آپدیت نوقا طبق برنامه منتشر شود، در نیمه دوم 2017 شاهد انتشار آپدیت برای دیگر گوشی‌های این سری نیز باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید