تعویق به‌روزرسانی اندروید نوقا برای خانواده اکسپریا Z5 سونی

کدخبر: ۱۵۹۲۸۰
کمپانی سونی اعلام کرده است که به دلیل برخی مشکلات نرم‌افزاری، فعلا بروزرسانی گوشی‌های خانواده اکسپریا Z5 به اندروید نوقا را به تعویق خواهد انداخت

جی اس ام؛ سونی همیشه در ارائه بروزرسانی‌های سریع برای دستگاه‌هایش جزو کمپانی‌های پیش قدم در بازار محسوب می‌شود و مدیران این کمپانی نیز پیش از این اعلام کرده بودند که می‌خواهند اولین کمپانی شخص ثالثی باشند که بروزرسانی اندروید نوقا را برای محصولاتشان ارائه می‌دهند. حال این کمپانی سرانجام چند روز قبل عرضه بروزرسانی اندروید نوقا را با شماره 32.3.A.0.372 برای دستگاه‌های اکسپریا Z5 آغاز کرد. اما اکنون گفته می‌شود که به خاطر بازخوردهای مشتریان، کمپانی‌ سونی فعلا ارائه بروزرسانی جدید را متوقف کرده است تا بتواند مشکلات پیش آمده را مرتفع کند. بروزرسانی اندروید نوقا چندی پیش برای دستگاه‌های +Xperia Z3 نیز منتشر شد.

 

هنوز بطور دقیق دلایل توقف ارائه بروزرسانی برای دستگاه‌های اکسپریا Z5 از طرف سونی اعلام نشده است اما در همان روز‌های اولیه بروزرسانی این دستگاه‌ها به اندروید نوقا، کاربران از برخی مشکلات در اپلیکیشن تماس، مشکل در پخش ویدئو و خالی شدن غیرمعمول شارژ باتری خبر داده بودند. فعلا تاریخ ارائه بروزرسانی مجدد اعلام نشده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید