موبایل دیگری از نوکیا؛ این بار پایین رده ای با نمایشگر 5.2 اینچی 720p

کدخبر: ۱۵۹۴۱۴
در اواسط دی ماه خبری در رابطه با نوکیا خواندید که طبق آن احتمال می رود شرکت مورد بحث تا پایان سال جاری میلادی در حدود 6 الی 7 موبایل هوشمند اندرویدی به بازار عرضه کند. تلفن های همراه نوکیا قرار است طیف پایین رده تا پرچمدار را پوشش دهند و به تازگی اطلاعاتی منتسب به یکی از پایین رده های فنلاندی ها به بیرون درز پیدا کرده است.

دیجیاتو؛ موبایل هوشمند مذکور با نام نوکیا «Heart» در پایگاه داده نرم افزار بنچمارک «GFXBench» مشاهده شده که مشابه با تلفن همراه پیشین این شرکت یعنی نوکیا 6 به اندروید 7.0 نوقا مجهز است.

 

علاوه بر آن مشخصه مشترک دیگر بین دو گجت مورد اشاره بهره مندی از چیپست هشت هسته ای کوالکام اسنپدراگون 430 است اما قابلیت های مشترک به همین جا ختم شده و نوکیا «قلب» با صفحه نمایش 5.2 اینچی و دارای رزلوشن 720p عرضه خواهد شد.

همچنین گفتنی است در قلب موبایل مورد بحث از 2 گیگابایت حافظه رم و حافظه ذخیره سازی با گنجایش 16 گیگابایت استفاده شده است. مورد دیگری که در نتایج پایگاه داده «GFXBench» قابل مشاهده است بهره مندی نوکیا «Heart» از یک دوربین 12 مگاپیکلسی در پشت و یک دوربین 7 مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی است که احتمالاً دقت واقعی آنها به ترتیب 13 و 8 مگاپیکسل خواهد بود.

کمپانی HMD که در حال حاضر تولیدکننده تلفن های همراه با برند نوکیاست در نظر دارد از موبایل های جدیدش در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید