تست‌های تنفسی و خدمات درمانی رایگان به آتش‌نشانان ارائه خواهد شد

کدخبر: ۱۵۹۶۷۳
طی هماهنگی خبرگزاری فارس و بیمارستان لقمان، تمامی آتش‌نشانانی که در عملیات امدادرسانی به حادثه پلاسکو حضور داشتند از خدمات درمانی مربوط به بیماری‌های ریوی و تست‌های تنفسی بهره مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، در پی تخریب ساختمان پلاسکو و زحمات ایثارگرانه آتش‌نشان‌های عزیز که طی روزهای متوالی در فضای آلوده تنفسی موجود در محل حادثه حضور داشتند، نیاز به رسیدگی و توجه بیشتر به عزیزان حاضر در محل این حادثه کاملا مشهود است.

در همین راستا خبرگزاری فارس  بر آن شد تا با هماهنگی پزشکان متخصص و متعهد بتواند خدمات در ویژه‌ای تشخیصی و درمانی را برای این آتشنشانان فراهم کند.

در پی این هماهنگی دکتر خسرو آگین فوق تخصص ریه و استادیار دانشگاه شهید بهشتی به طور داوطلبانه برای معاینه و درمان آتش‌نشانان حاضر دراین حادثه اعلام آمادگی کردند.

آگین اعلام کرد: طی هماهنگی‌های انجام شده، با دکتر امیدوار رضایی رئیس بیمارستان لقمان حکیم، آتش‌نشانان محترم حاضر در این حادثه می‌توانند در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 7 صبح تا 14 به بخش ریه بیمارستان لقمان مراجعه و تمام اقدامات درمانی ایشان اعم از معاینه، آزمایش‌های تشخیصی ودرمان‌های لازم در اسرع وقت انجام شود.

وی از شرایط موجود فعالیت آتش‌نشانان در محل حادثه و عدم وجود امکانات بدیهی تنفسی برای گروه‌های امدادی ابراز نگرانی کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید