اپلیکیشن جدید در iOS، حالت چهره شما را تغییر می دهد

کدخبر: ۱۵۹۷۳۲
اپلیکیشنی در IOS ارائه شده است که با استفاده از شبکه نورون‌های عصبی حالت های مختلف غم، شادی، عصبانیت را در عکس ها به چهره شما اضافه می کند.
به گزارش کلیک، اپلیکیشن Face APP اپلیکیشن جدید است که به تازگی در IOS عرضه شده است که با استفاده از الگوی نورون های عصبی صورت حالت های مختلفی مثل خنده، غم و شادی را به چهره شما اضافه می کند و از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن می توان به قابلیتی اشاره کرد که با استفاده از آن حالت های مختلف سنی به صورت فرد اضافه می شود.

اپلیکیشن جدید در IOS، حالت چهره شما را تغییر می دهد

اپلیکیشن جدید در IOS، حالت چهره شما را تغییر می دهد

یکی دیگر از ویژگی های جذاب این اپلیکیشن این است که کاربر می تواند به راحتی جنسیت خود را در این اپلیکیشن تغییر دهد، این اپلیکیشن تغییرات بسیار اساسی را در چهره اعمال می کند و شاید تاکنون در این زمینه اپلیکیشنی به این قدرت ارائه نشده است.

علاوه بر اضافه کردن لبخند به عکس، از دیگر ویژگی های این نرم افزار این ویژگی است که می تواند به راحتی شما را جوان تر از آنچه هستید و پیرتر ازآنچه هستید نمایش دهد. باید گفت که عکس های خروجی از این نرم افزار در کیفیت بسیار بالا نیست که کاربر بتواند اقدام به چاپ عکس در ابعاد بزرگ کند تنها کاری که کاربر می توان با این اپلیکیشن انجام دهد لذت بردن از آن است.

این اپلیکیشن کاملاً رایگان است، اما واضح است که فعلاً برای IOS عرضه شده است، البته منابعی این خبر را ارائه داده اند که این اپلیکیشن به زودی برای اندروید نیز عرضه می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید