روشی جدید برای اتصال خودروهای قدیمی به گوشی های هوشمند

کدخبر: ۱۵۹۹۸۵
در جهان افرادی هستند که هم چنان سوار بر خودروهای قدیمی خود هستند و از فناوری های جدید دنیای خودرو بی بهره‌اند. به همین دلیل شرکت فورد برای حل مشکل مالکان این نوع خودروها چاره ای اندیشیده است.

به گزارش کلیک، شرکت فورد در حال توسعه قابلیت اتصال بی سیم برای مالکان خودوهای قدیمی از طریق شیوه ۴G LTE-enabled OBD II است.

دستگاه Ford SmartLink برای مشتریانی در نظر گرفته شده است که خودروهای فورد یا لینکلن مدل ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ در اختیار دارند که فاقد مودم است. این دستگاه قابلیت های زیادی را به خودرو اضافه خواهد کرد. از جمله سرویس های قفل کردن، باز کردن و استارت زدن از راه دور خودرو توسط تلفن  هوشمند و فراهم کردن یک هات اسپات با سرعت ۴G که توانایی پشتیبانی تا ۸ دستگاه را دارد. هم چنین ارائه هشدارهای امنیتی برای خودرو و تعیین موقعیت خودرو از دیگر مزایای استفاده از Ford SmartLink است.

معاون اجرایی بازاریابی جهانی فورد، Stephen Odell، می گوید: Ford SmartLink، مالکان خودروهایی که همیشه در آرزوی داشتن چنین ویژگی هایی در خودروهای خود بودند را خوشحال و شگفت زده خواهد کرد.

با شروع تابستان امسال مشتریان می توانند SmartLink را در نمایندگی های فورد و لینکلن دریافت کنند. البته این دستگاه به همراه یک اپلیکیشن و یک پرتال وب به منظور فعال کردن ویژگی های وایرلس آن ارائه می شود.

شرکت فورد به منظور تولید این دانگل با شرکت های Delphi Automotive و Verizon Wireless همکاری کرده است. فرایند طراحی، تست و ساخت این دانگل نیز دو سال به طول انجامید.

Raj Nair معاون اجرایی رئیس دفتر فنی فورد طی بیانیه ای اعلام کرد: ما آزمایشات گسترده ای را از مسایل امنیتی گرفته تا سرعت دستگاه انجام داده ایم و اصلاحیات زیادی را در آن به منظور افزایش کارایی SmartLink ترتیب دادیم تا مطمئن شویم که این دانگل نتیجه رضایت بخشی را برای مالکان ما به همراه خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید