بیرانوند: استقلال جان گرفته و رقیب ما برای قهرمانی است!

کدخبر: ۱۶۰۰۸۶
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سختی در پیش داریم، اما تراکتورسازی هم مثل همه تیم‌ها است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا بیرانوند بعد از تمرین امروز پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت:پرسپولیس تا به اینجا بازی خوبی انجام داده و ما مزد زحمات‌مان را گرفته‌ایم.

وی افزود: یکشنبه بازی سختی داریم ولی تراکتورسازی هم مثل همه تیم‌ها است. این تیم یکی از مدعیان قهرمانی است و امیدوارم با کمک هواداران و تمریناتی که داریم برنده شویم.

علیرضا بیرانوند بعد از تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد خود و کلین‌شیت‌های که انجام داده است، اظهار داشت: مربی من زحمات زیادی می‌کشد و 2 ماه مصدوم بودم. همه رسانه‌ها من را سوژه کرده بودند. آنها می‌گفتند بیرانوند به فکر خودش نیست که با دست گچ گرفته تمرین می‌کند یا حرف‌های دیگری می‌زدند اما من خیلی چیزها می‌دانستم و تمرین می‌کردم.

وی افزود: در این 2 ماه زیر نظر ایگور تمرین کردم و ما در تمرین گلر داشتیم که با 2 دست شیرجه می‌زد اما من با یک دست این کار را انجام می‌دادم. خوشحالم که در نهایت خوب برگشتم و امیدوارم با ادامه روند موفقیت‌آمیزمان به قهرمانی برسیم.

دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص دیدارهای حساس این تیم مقابل تراکتورسازی و استقلال گفت: ما اصلا به بازی با استقلال فکر نمی‌کنیم و برای‌مان بازی با تراکتورسازی خیلی مهم است. بعد از بازی با صبا 2 روز استراحت کردیم و امروز اولین جلسه تمرینی را انجام دادیم. به نظرم بازی با تراکتور از بازی با استقلال حساس‌تر است و حتی می‌تواند 9 امتیاز داشته باشد.

بیرانوند تاکید کرد: به نظرم در این بازی هر تیمی برنده شود می‌تواند به قهرمانی لیگ نزدیک شود و به همین خاطر است می‌گویم این بازی 9 امتیاز دارد.

وی در خصوص عملکرد خوب خط دفاعی پرسپولیس گفت: از تک تک بازیکنان خط دفاعی تشکر می‌کنم و واقعا خوشحالم که در کنار آنها بازی می‌کنم. اتفاقا در بازی با صبا الکس پل یانسکی عالی کار کرد و نشان داد که مدافع خوبی است. به برانکو هم تبریک می‌گویم که از این بازیکن استفاده کرد و به نظرم پل یانسکی با وجود فشارهایی که روی او بود خوب کار کرد و شاید هر بازیکن دیگری این همه فشار رسانه‌ها را تحمل می‌کرد مجبور به خداحافظی می‌شد.

دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص مطالباتش از باشگاه نفت گفت: فقط من نیستم از این باشگاه طلبکارم بلکه 4-5 بازیکن دیگر هم هستند که حدود 4 میلیارد از این باشگاه طلب دارد. دیروز شنیدم یک عده از بازیکنان نفت به باشگاه رفتند تا پول‌هایشان را بگیرند. من دیگر کاری به باشگاه نفت ندارم و منتظر تصمیم بهاروند هستم. اتفاقا از کمیته انضباطی و شخص آقای حسن‌زاده حکم دارم و آنها باید به ما جوابگو باشند. به نظرم مطالبات ما باید از محل درآمدهای نفت در سازمان لیگ پرداخت شود و جالب است آقای بهاروند به ما اعلام کردند نفت پیش ما پولی ندارد ولی مگر می‌شود آنها پولی در سازمان لیگ نداشته باشند؟‌من امیدوارم مطالبات من و 3-4 بازیکن دیگر پرسپولیس زنده شود.

بیرانوند در خصوص رقبای پرسپولیس برای قهرمانی گفت: به نظرم تیم‌هایی که تا پنجم جدول حضور دارند رقبای پرسپولیس برای قهرمانی هستند. هنوز چیزی تمام نشده است. 8 بازی مانده و ما باید حواس‌مان به همه بازی‌ها باشد. درست است که 13 امتیاز با استقلال فاصله داریم ولی آنها رقیب ما هستند و جان گرفته‌اند. من با علی منصوریان 5 سال کار کردم و او هر روز با تیمش کار می‌کند و اگر این تیم راه بیفتد سخت به تیم‌های دیگر باج می‌دهد. منصوریان می‌خواهد شخصیت استقلال را بالا ببرد و من در تیم امید و نفت تهران تجربه کار کردن با او را دارم و می‌دانم دوست دارد تیم‌هایش رو به جلو بازی کند.

خبرنگاری در خصوص اینکه تراکتوری‌ها می‌گویند داوری‌ها به سود پرسپولیس است، گفت: فکر نمی‌کنم اینگونه باشد و من هم دوست ندارم وارد این مسائل شوم. در باشگاه داریم افرادی را که به اینگونه مسائل جواب دهند.

وی در مورد حضورش در مراسم عروسی وحید امیری، گفت: وقتی به مراسم عروسی امیری رفتم آنقدر شلوغ بود احساس می‌کردم به مراسم‌های سخنرانی برای انتخابات رفتم. وقتی وارد شدم سر از آشپزخانه در آوردم. مردم نشان دادند چقدر لطف دارند. این دو روز برای امیری نعمت بود او هر وقت می‌خواست مراسم بگیرد یا با اردوی تیم ملی یا با مسابقات باشگاهی روبرو می‌شد. مراسم امیری یکی از بهترین خاطرات بود.

گلر پرسپولیس در مورد اینکه 2 اخطاره است و ممکن است دربی را از دست بدهد، تصریح کرد: کارت دومی که در فصل جاری گرفتم در دیدار مقابل سایپا بود. در آن مسابقه در صحنه‌ای چند بازیکن روی زمین افتاده بودند و داور به من گفت تو کاری به آنها نداشته باش و سپس کارت زرد داد. همه گفتند کارتی که به من داده شد اشتباه بود. با تمام این تفاسیر ممکن است در بازی با تراکتورسازی در صحنه‌ای با حریف تک به تک شوم و برای گل نخوردن مجبور شوم خطا کنم و کارت بگیرم. این تفکر را ندارم که هر طور شده کارت نگیرم تا در دربی باشم. اکنون مهمترین مسئله برای ما دیدار با تراکتورسازی است و می‌خواهیم امتیازات این مسابقه را از دست ندهیم. امیدوارم اتفاقی بیوفتد که تا آخر فصل کارت زرد نگیرم و بتوانم برای تیم بازی کنم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید