توپ محرومیت تراکتور در زمین آجرلو

کدخبر: ۱۶۰۳۰۹
مدیرعامل پیشین و عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی باید پاسخگوی محرومیت از نقل‌وانتقالات باشند.
توپ محرومیت تراکتور در زمین آجرلو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سعید عباسی در خصوص محرومیت باشگاه تراکتورسازی از نقل‌وانتقالات اظهار داشت: وقتی هیئت مدیره هشت تا نه ماه جلسه‌ای برگزار نکند، نباید انتظار بیشتر از این داشته باشیم. آقای آجورلو مدیرعامل باشگاه بوده و هیچ جلسه‌‌ای را برگزار نکرد تا این مسائل انتقال پیدا کند. بنابراین ایشان باید پاسخگوی محرومیت باشگاه تراکتورسازی باشند. هیئت مدیره برای تصمیم‌گیری تشکیل می‌شود و مدیرعامل هم اجرایی می‌کند.

«امیدوارم محرومیت باشگاه تراکتورسازی صحت نداشته باشد.» وی افزود: وقتی متوجه شدیم که جلسات هیئت مدیره تشکیل نمی‌شود، استعفاء دادیم، اما با استعفای ما مخالفت شد. آجورلو تمایلی به برگزاری جلسه هیئت مدیره نداشت. آجورلو باید بداند که هیئت مدیره او را مدیرعامل کرده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز با اشاره به مطالبات خارجی‌های پیشین تراکتورسازی گفت: از سال 91 درگیر قضایای طلب خارجی‌ها بودیم. طلب سنگین دو خارجی زمان مدیریت سردار جعفری را پرداخت کرده و مابقی را با رایزنی نگه داشته بودیم. با خارجی‌های دوره خودمان هم تسویه کرده بودیم و زمانی که با مدیریت به مشکل خوردم، یک‌سری مصاحبه‌هایی انجام داده و گفتم که باشگاه با چه شرایطی روبه‌رو شده است. در آن زمان، باید با سایر خارجی‌های دوره خودمان تسویه می‌کردیم، اما پول AFC‌ دیر رسید. همان مقطع، دو میلیارد تومان در باشگاه گذاشته و اعلام کردیم که باید پول خارجی‌ها از جمله ویلا و یان رمزی پرداخت شود. آقایان باید از برج شش با خارجی‌ها تسویه می‌کردند.

عباسی در خصوص اینکه آیا باشگاه تراکتورسازی در خطر کسر امتیاز قرار دارد یا خیر، گفت: بله، با توجه به این شرایط باشگاه در خطر کسر امتیاز قرار دارد. وقتی ایشان (آجورلو) جلسه‌ای برگزار نکرد، از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کردیم و هشدار دادیم که در باشگاه چه مشکلاتی وجود دارد. به ما گفتند که تیم شرایط خوبی دارد و این همه «گیر» ندهید، اما بحث ما این چیزها نبود و بحث اطلاع رسانی بود. ما نامه‌های متعددی به مجمع ارسال کردیم، اما وقتی دیدیم توجهی نمی‌شود، سه ماه پیش سه نفر از اعضای هیئت مدیره که یکی از آنها من بودم، استعفاء دادیم، اما پذیرفته نشد. به آقایان گفتیم که پرونده پدرو ویلا برای دوره مدیریت جعفری است. ما وارث خیلی از بدهی‌ها بودیم، اما آنها را پرداخت کردیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنید چرا باشگاه استقلال از نقل و انتقالات محروم شد؟ به این دلیل که کارها به فی امان الله سپرده شده بود. امیدوارم باشگاه با خطر کسر امتیاز روبرو نشود، چون مردم از این وضعیت آسیب می‌بینند. کسر امتیاز از باشگاه تراکتورسازی مصیبت خواهد بود. بارها مصاحبه کردم که پیگیر پرونده پدرو ویلا و لوپز باشید، اما وقتی جلسه هیئت مدیره نباشد، این مشکلات هم به وجود می‌آید. فکر می‌کنید آجورلو چند بار به باشگاه می‌رود؟ وقتی قرار باشد از تهران باشگاه را کنترل کنید، تیم را به تهران می‌آوردیم، نه اینکه در تبریز باشد.

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی در پایان عنوان کرد: با خارجی‌‌ها بارها مکاتبه کرده و این مسئله را به مدیرعامل اعلام کردیم، اما توجهی نشد. در حال حاضر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل باید پاسخگو باشند و ما سه نفر از اعضای هیئت مدیره در جلسات حضور نداشتیم. امیدوارم این مشکل را حل کنند، اما اگر این اتفاق ندهد مقصر کسانی خواهند بود که به نامه‌های ارسالی به فدراسیون از سوی فیفا وقعی نداشته‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید