شوک دوم به تراکتورسازی در کمتر از یک روز

کدخبر: ۱۶۰۳۴۳
در حالی که هنوز هوادارن و کل فوتبال ایران شوک حکم محرومیت تیم تراکتورسازی تبریز از نقل و انتقالات بازیکنان در زمستان را هضم نکرده اند شوک دوم به این تیم وارد شده و اعلام شد که باشگاه تراکتور از دومین پنجره نقل و انتقالاتی نیز محروم شده است. یعنی این تیم اجازه جذب بازیکن در فصل تابستان را نیز ندارد.
شوک دوم به تراکتورسازی در کمتر از یک روز

به گزارش "ورزش‌سه"، این خبر شوک آور از سوی پائولو رودریگوئز مدیربرنامه های پرتغالی اعلام شد. او که 4 موکل در تراکتورسازی داشته ادعا می کند طبق حکم فیفا تراکتورسازی از دو پنجره نقل و انتقالاتی (زمستان و تابستان) محروم شده است.

این ایجنت پرتغالی تونی اولیویرا، فلاویو لوپز، ژائو ویلا و آنسلمو را در دوران مدیریت محمدحسین جعفری به تراکتور معرفی کرده بود که این باشگاه با هر 4 موکل وی قرارداد بسته اما با عدم پرداخت دیون از سوی باشگاه تراکتورسازی محرومیتی سنگین و غیرقابل باور را تحمل می کند.

بنابر حکمی که فیفا اعلام کرده تراکتورسازی از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم است و از ابتدای سال 2017 تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی تابستان حق جابجایی بازیکن را ندارد. با نامه ای که نسخه ای از آن به ورزش سه رسیده و به این خبر الصاق شده است مشخص است که محرومیت باشگاه در 14 دی ماه به فدراسیون و این باشگاه ابلاغ شده و مشخص نیست که چگونه فدراسیون به تراکتورسازی اجازه استخدام بازیکنان جدید داده است؟

جالب این که پرونده تونی اولیویرا و فلاویو لوپز همچنان باز است و به گفته وکیل وی جریمه پرونده تونی ، کسر 6 امتیاز از تراکتورسازی است 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید