جمعه آسمان تهران بارانی است

کدخبر: ۱۶۰۵۲۸
کارشناس سازمان هواشناسی گفت:امروز در 6 استان کشور،برف و باران می بارد.

محمد اصغری در گفت و گو با میزان، اظهار داشت: از امروز شاهد افزایش دما و کاهش سرما در کشور هستیم که این روند تا روز پنج شنبه ادامه دارد. در حال حاضر هوای مشهد نسبت به روز گذشته 9 درجه گرم تر شده است. دیشب هوای تهران در سردترین ساعت به دمای صفر رسید.

وی ادامه داد: از صبح امروز موج جدید بارشی در آذربایجان شرقی، غربی و ارتفاعات البرز فعال شده و در برخی شهرها مانند تبریز و خلخال شاهد بارش برف بودیم.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود :در جنوب شرق کشور نیز امروز موج خفیفی فعال شده و باعث می شود در جنوب فارس،سیستان وبلوچستان و هرمزگان شاهد بارش پراکنده باشیم. همین موج سبب می شود تا دریای عمان و خلیج فارس مواج باشد.

اصغری از افزایش غلظت آلاینده ها در استان های صنعتی  و کلانشهرها از جمله تهران، اصفهان و قم خبر داد و افزود: عصر امروز با وزش باد شاهد کاهش غلظت آلاینده ها هستیم. در سه روز آینده و تا اواخر روز پنج شنبه برای این استان ها افزایش میزان آلاینده ها و هوای ناسالم پیش بینی می شود.

وی با اعلام اینکه موج جدید بارشی عصر چهارشنبه از غرب وارد کشور می شود، تاکید کرد: برای سواحل خزر،کردستان،آذربایجان شرقی و غربی بارش برف و باران پیش بینی می شود. همچنین برای روز جمعه در تهران بارش باران پیش بینی می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید