انتقاد بت‌کلیا از اظهارنظر کی‌روش

کدخبر: ۱۶۰۵۸۷
عضو هیأت رییسه فراکسیون ورزش مجلس عدم بکارگیری بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی از سوی کارلوس کی‌روش را اقدامی اشتباه دانست و گفت: در تیم ملی فوتبال باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

به گزارش مهر، یوناتن بت‌کلیا با انتقاد از اظهارنظر اخیرکارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان مبنی بر اینکه دیگر بازیکنان پرسپولیس را به تیم ملی دعوت نمی‌کند، گفت: متاسفانه مدیریت ضعیف مسئولان ورزشی خصوصا فدراسیون فوتبال موجب شده تا امروزه شاهد رفتارهای نادرست از سوی سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان باشیم.

نماینده آشوریان و کلدانی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال باید به دلیل اظهارنظرهای نادرست از سوی کارلوس کی‌روش با وی برخورد کند، اظهار کرد: همه مربیان، بازیکنان، تصمیم گیران و فعالان عرصه ورزش باید حامی تیم ملی فوتبال باشند و در این میان باید از همه ظرفیت‌های کشور بهره برد.

وی عدم بکارگیری بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی را اقدامی نادرست و اشتباه دانست و به خانه ملت افزود: هم اکنون تیم باشگاهی پرسپولیس نتایج مناسبی در لیگ فوتبال به دست آورده و بازیکنان متعددی در این تیم شایستگی حضور در تیم ملی و ارائه خدمت به مردم هستند.

این نماینده مردم در مجلس دهم شورای اسلامی با تاکید بر اینکه چندی پیش نیز سرمربی پرتغالی تیم ملی بازیکنان پرسپولیسی حاضر در اردو خارج از کشور را بازگرداند که اقدامی اشتباه بود، ادامه داد: نباید با ایجاد تفرقه، زمینه دلسردی در بازیکنان را به وجود بیاوریم.

عضو هیأت رییسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رسانه ای کردن اختلاف مربیان تیم ملی و پرسپولیس به هیچ عنوان قابل قبول نیست، به خانه ملت گفت: امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال با میانجی گری به اختلافات موجود پایان دهند و زمینه حضور باشکوه ایران در جام جهانی را فراهم کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید