فروش ۴۰ هزار بلیت بازی استقلال و پرسپولیس

کدخبر: ۱۶۰۸۱۶
مسئول مسابقات سازمان لیگ گفت: تا امروز ظهر ۴۰ هزار بلیت مسابقه استقلال و پرسپولیس به فروش رفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید فتاحی در گفت و گو با سایت سازمان لیگ در مورد بلیت فروشی دربی پایتخت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: بلیت دربی فقط به صورت الکترونیکی فروخته می شود و روز یکشنبه  ۲۴ بهمن ۹۵  آینده هیچ بلیتی ‏در ورزشگاه آزادی فروخته نخواهد شد. به همین دلیل از تمامی هواداران فوتبال می خواهیم در صورتیکه بلیت را به صورت ‏الکترونیکی خریداری نکرده اند روز یکشنبه به ورزشگاه آزادی نروند. ‏

مسئول مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: تا امروز ظهر ۴۰ هزار بلیت مسابقه دو تیم استقلال و پرسپولیس به فروش رفته ‏است. در طبقه اول فقط سه ردیف  پشت دروازه استقلال بلیت برای فروش باقی مانده است و بلیت سایر بخش های طبقه اول فروخته شده.

فتاحی تصریح کرد: به دلیل اینکه تمامی بلیت ها به صورت الکترونیکی فروخته می شود هیچ امکاناتی برای اسکان تماشاگران ‏در شب قبل از مسابقه مقابل ورزشگاه آزادی تدارک دیده نشده است. بنابراین از تماشاگرانی که قصد دارند از شهرهای دیگر برای ‏دیدن بازی استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی بیایند می خواهیم که فقط در روز مسابقه به ورزشگاه آزادی مراجعه کنند؛ آن ‏هم درصورتیکه از قبل بلیت مسابقه را به صورت الکترونیکی تهیه کرده باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید