نمایش برانکو و منصوریان از کوچه تا میدان

کدخبر: ۱۶۱۰۳۸
سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دربی هشتاد و چهارم با لبخند وارد شدند، لبخندی که قصد داشت انرژی مثبت را از 24 ساعت قبل از بازی به شاگردان و هواداران تیمشان ببخشد.

به گزارشورزش سه، امروز دربی هشتاد و چهارم  بزرگ تهران در ورزشگاه هشتاد هزار نفری آزادی برگزار می شود، دیداری که در آن هیچ چیز قبل از سوت داور پیش بینی نمی شود، دو تیم حال و روز متفاوتی با هم در جدول دارند و البته هر دو سرمربی پیش از شروع کنفرانس با ماشین های سفید و خنده ای که چهره شان را زیباتر می کرد وارد ساختمان سازمان لیگ شدند تا رودر روی خبرنگاران بنشینند و از دربی بگویند. یک کنفرانس جذاب با طعم سلفی و خنده!

برانکو ایوانکوویچ

برانکو که اختلافش با برد امروز تراکتور با تیم دوم بازهم به عدد 6 رسیده است، نمی خواهد شاگردانش از اکنون فکر کنند قهرمان شده اند. هنوز به جز بازی فردا 9 دیدار دیگر برای شاگردان برانکو وجود دارد، 9 دیداری که حضور این تیم در آسیا آنها را سخت تر می کند.

برانکوی خوش پوش با شال قرمز و البته نشان دادن علامت پیروزی با انگشتانش جلسه را ترک کرد تا برنامه های تیمش برای دربی را مرور کند.

 

 

 

 

 

علیرضا منصوریان

در سوی دیگر علیرضا منصوریان بسیار جوان تر و جویای نام تر از برانکو به دنبال خلق شگفتی است، او که فصل قبل با نفت و برد تیم برانکو در حضور تماشاگران پرسپولیس، جام را از این تیم گرفت حال باید در دومین دربی عمرش سرمربی گری کند. او که تیمش در ضیافت شیرین پنالتی ها موفق به شکست السد شد با پیروزی در این بازی می تواند اختلافش با تیم چهارم جدول را بازهم زیاد کند تا برای سهمیه آسیایی در فصل بعد امیدوار تر شود.

 

 

 

 

 

عکس ها از: ایرنا

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید