خاطره مهاجم پرسپولیس از داربی جنجالی معروف سال 79

کدخبر: ۱۶۱۴۸۷
«من کنار آقای خوردبین ایستاده بودم مات و مبهوت داشتم زمین را نگاه می‌کردم. یک باره برگشت من را نگاه کرد یک تنه به من زد، گفت: تو مگر رزمی کار نکردی؟ برو دیگه! ولی خدا را شکر من را شور نگرفت.»

به گزارش ایسنا، امیرحسین اصلانیان، مهاجم سال‌های گذشته پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرآنلاین خاطره جالبی از داربی‌های گذشته را تعریف کرد.

او گفت: «در ۸ داربی بودم. ۴ داربی بازی کردم که یکی از آنها در تبریز بود. لیگ ۷۹ آن بازی که بین رافت و برومند دعوا شد، من تنها کسی بودم که بلند شدم گرم کردم. آن زمان مثل الان ۱۰ تا دوربین نبود. داشتم گرم می‌کردم، یک نارنجک درست جلوی پای من انداختند. نترکید. من هم جوان ۱۹ ساله عقلم نمی‌کشید با پا زدم که نارنجک از محوطه گرم کردن من دور شود، منفجر شد، ساق پایم سوخت. قلمبندم کاملا سوخت. احساس می‌کردم از زانو به پایین کاملا سر شدم ولی از آنجایی که علی پروین صحبت کرده بود که داخل زمین رفتی، این کار را بکن، آن کار را بکن، من با وجودی که احساس می‌کردم پایم فلج شده، بلند می‌شدم و گرم می‌کردم و همه چشمم روی نیمکت بود که کی صدایم می‌کند. یک باره بازی گره خورد و درگیری شد و فرصت نشد داخل زمین بروم.

به خاطر آن نارنجک مصدوم نشدی؟

ذهنی خودم را درست کردم. آن قدر آن جو ورزشگاه، اولین داربی و بازیکن‌های بزرگی که بودند و آن قدر دوست داشتم توی زمین بروم اصلا روی خودم نیاوردم ولی بعد که به خانه آمدم احساس می‌کردم، من چطور روی آن پا می‌دویدم و کارهای چابکی می‌کردم. اگر قلمبند نداشتم پوست پایم را می‌کند.

شما وارد دعوا نشدی؟

یک خاطره از دعوا بگویم. امیدوارم محمودخان خوردبین ناراحت نشود. درست زمانی که بازی تمام شد و آقای تاتار با ضربه روی کمر یکی از بازیکن‌های استقلال رفت، بازیکن‌ها که داشتند درگیر می‌شدند، من کنار آقای خوردبین ایستاده بودم مات و مبهوت داشتم زمین را نگاه می‌کردم. یک‌باره برگشت من را نگاه کرد یک تنه به من زد، گفت: تو مگر رزمی کار نکردی؟ برو دیگه! ولی خدا را شکر من را شور نگرفت. آن قدر که متعجب شده بودم اصلا در خودم نمی‌دیدم که وارد دعوای فیزیکی شوم.

آن موقع واقعا دعوا می‌شد؟

بله و بعدش هم که آمدند دست‌بسته بردند بازداشتگاه. تا حالا چنین چیزی سابقه نداشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید