آشتی سیدجلال -رحمتی و رضائیان-زکی‌پور در فرودگاه؟

کدخبر: ۱۶۱۶۸۸
دو تیم استقلال و پرسپولیس عصر امروز برای حضور در جام قهرمانان آسیا تهران را ترک می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین، پرسپولیسی ها عصر امروز ساعت 17:30 دقیقه تهران را به مقصد مسقط برای بازی با الهلال عربستان ترک می کنند. استقلالی ها هم ساعت 18:30 دقیقه به سمت امارات پرواز می کنند.

نزدیکی ساعت پرواز این دو تیم احتمالا موجب می شود بازیکنان دو تیم در فرودگاه امام خمینی (ره) با هم برخورد  داشته باشند و اگر این اتفاق بیفتد این اولین دیدار این بازیکنان بعد از دربی 84 است و نکته جالب توجه این دیدار تقابل بازیکنانی است که در دربی با هم درگیری هایی ایجاد کردند. سیدجلال حسینی و سیدمهدی رحمتی که حسابی فضای آخر بازی را جنجالی کردند و البته دوستان قدیمی هستند و رامین رضاییان و میلاد زکی پور مدافع استقلال که بعد از بازی کری هایی با هم داشتید.

زکی پور پس از دربی در اظهارنظری گفته بود: «رامین رامین که می گفتند این بود؟!» رامین رضاییان هم از این اظهارنظر عصبانی شد و در یک مصاحبه از این بازیکن استقلال خواست که جنبه برد داشته باشد. گرچه او درست بعد از این اظهارنظر گفته بود: «من جواب بزرگتر از زکی پور را هم در فوتبال نمی دهم!»

باید دید بازیکنان دو تیم رقیب پایتخت، حاشیه ها و جنجال های دربی را فراموش کرده اند یا هنوز هم ممکن است تقابل آنها حاشیه هایی برای دو تیم به وجود بیاورد؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید