عید نوروز و بازار داغ گرانی هتل ها!

کدخبر: ۱۶۱۹۲۰
قیمت‌های سرسام‌آور برخی آژانس‌های مسافرتی در ارائه‌ی خدماتی همچون رزرو هتل و پرواز در اواخر سال و نزدیک به نوروز، داد مسافران زیادی را در آورده است.

به گزارش تابناک همه ساله با نزدیک شدن به نوروز، مسافران با افزایش قیمت‌ها مواجه می‌شوند و در این میان نیز، برخی قدرت سفر هوایی و یا اقامت در هتل را با این افزایش نرخی چشمگیر ندارند. مسافران باید توجه داشته باشند برای خرید بلیط سفر و رزرو هتل یا محل اقامت خود در شهر مقصد، نباید از هر طریقی اقدام کنند و به دنبال دریافت این خدمات از معتبرترین مراکز باشند.

اما راه حل برای آن دسته از مسافرانی که امکان یا تمایل به سفر زمینی ندارند چیست؟ از چه طریق می‌شود مرکز خدمات مسافرتی مطمئنی یافت و قیمت‌های منصفانه‌ای برای رزرو هتل‌های مشهد یا سایر شهرها پیدا کرد؟

طی یکی دو سال اخیر، سامانه‌های اینترنتی با مجوز قانونی و رسمی از سازمان گردشگری و همچنین مجهز به نماد اعتماد الکترونیک راه‌اندازی شده‌اند و با اتصال به درگاه‌های امن بانکی مورد تایید بانک مرکزی، این خدمات را به مسافران ارائه می‌دهند.

بنابراین مسافران با دریافت خدمات گردشگری از این سامانه‌ها می‌توانند با اطمینان سفر کنند. نکته‌ اینجاست که چه زمانی هتل را رزرو کنیم که با بهترین قیمت برای ما تمام شود؟

بسیاری از هتل‌ها در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز، یعنی روزهای افزایش تقاضا، قیمت‌های خود را افزایش می‌دهند. اما بهترین و منطقی‌ترین راه برای جلوگیری از پرداخت هزینه‌های بیشتر در چنین زمان‌هایی، خرید به موقع است. یعنی بهتر است در همین روزها و تا اواسط اسفندماه، بلیط و محل اقامت مورد نظر خود را رزرو کنیم تا نه تنها به افزایش قانونی نرخ‌های شب عید برنخوریم، بلکه از مواجهه با بازار سیاه احتمالی نیز جلوگیری کنیم.

دفاتری که پس از رزرو، واچر (اقامت‌نامه) شما را تحویل ندهند و تا روزهای نزدیک به سفر آن را نگه دارند و یا دفاتری که امکان کنسل کردن محل اقامت را برای شما فراهم نکنند، مراکز مورد اعتمادی نیستند.

سامانه‌ی رزرو آنلاین هتل، جاباما jabama.ir، یکی از سامانه‌های مورد تایید و قابل اعتماد است. با رزرو هتل از جاباما، نه تنها هزینه‌ی اقامت را آنلاین پرداخت می‌کنید، بلکه واچر خود را در لحظه دریافت می‌کنید، از پشتیبانی 24 ساعته بهره‌مند خواهید بود و امکان کنسل کردن رزرو نیز در صورت نیاز، برای شما فراهم است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید