روش های تمیز کردن کفش

کدخبر: ۱۶۲۰۷۳
معمولا در پاییز و زمستان که بارندگی زیاد است و یا در رفت و آمد به جایی که گلی باشد حتما بارها کفش شما گلی شده و بعد از خشک شدن آن سختی زیادی را برای تمیز کردن کفش و رهایی از گل های خشک شده روی کفش خود داشته اید.

آکاایران: تمیز کردن کفش:مطمئنا روشی که برای تمیز کردن کفش گلی خود به کار برده اید این بوده است که یک پارچه را برداشته و سعی به کشیدن روی کفش و تمیز کردن آن نموده اید.

 

,تمیز,[categoriy]

آکاایران: روش های تمیز کردن کفش، روش پاک کردن گل

 

به گزارش آکاایران: اما بهتر است بدانید که اینکار نه تنها کثیفی روی کفش را بدتر می کند بلکه اگر دقت کرده باشید همه جا پر از خرده های خاک و گل می شود.اگر هم هنگامی که گل خیس باشد شروع به تمیز کردن کفش بکنید بازهم به موفقیتی دست پیدا نمیکنید.اکنون با دلگرم همراه شوید تا روش های تمیز کردن کفش و تمیز کردن گل از کفش، شما را راهنمایی کنیم:

 

 1:یا زیر دست خود چیزی پهن کنید و یا به حیاط خانه بروید که خانه کثیف نشود.سپس کف کفش ها را چند بار به یکدیگر بکوبید.اینکار باعث می شود تمیز کردن گل ها از کف کفش راحت تر شود.

2:یک برس زیر و پر را کف کفش ها بکشید تا زمانی که خورده های خاک و گل به زمید نیافتد.اگر کفش کفش شما شیار دارد می توانید از یک مسواک قدیمی برای این کار استفاده کنید.

 

,تمیز,[categoriy]

 

3: برس و یا مسواک را مرطوب کنید.چند قطره مایع ظرفشویی روی آن بریزید.

4:کف کفش را فرچه یا مسواک بکشید تا تمام اثرات گل از کف کفش شما از بین برود.سپس با یک پارچه ی مرطوب تمام کفش را آبکشی و تمیز کنید و بعد از آن با یک پارچه ی خشک سطح و زیر کفش را خشک کنید تا از حالت مرطوب خارج شود و دوباره کثیف نشود.سپس کفش ها را به صورت برعکس در یکجای تمیز بگذارید تا کاملا خشک شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید