در تلگرام استیکر بسازید + آموزش

کدخبر: ۱۶۲۱۹۰
برای ساخت استیکر در تلگراام نیاز به اپلیکیشن جداگانه نیست و همه چیز توسط اپلیکیشن تلگرام و ربات مخصوصش انجام می‌گیرد.

برای ساخت استیکر در تلگرام باید از ربات مخصوص این کار استفاده کنید. نام این ربات Stickers بوده و با آی‌دی @Stickers قابل دسترس است. مراحل زیر را برای ساخت استیکر توسط این ربات، دنبال کنید.

  1. بعد از وارد شدن به ربات Stickers@، بر روی دکمه Start کلیک کنید.
  1. در ابتدا لیستی از خدماتی که این ربات در اختیارتان قرار می‌دهد، نمایان می‌شود. در این قسمت اولین مورد یعنی newpack را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه ربات به ساخت یک پک استیکر می‌پردازد.

  1. در مرحله سوم باید یک نام برای پک استیکرتان انتخاب کنید. دقت کنید نامی که در این قسمت وارد می‌کنید با لینک پک متفاوت است.
  1. بعد از وارد کردن نام، از شما خواسته می‌شود تا تصویری که می‌خواهید از آن استیکر بسازید و آن را در این پک قرار دهید را ارسال کنید. دقت کنید تصویر ارسالی شما باید با فرمت PNG و اندازه 512 در 512 پیکسل باشد. همچنین شما باید عکس را به صورت فایلی ارسال کنید.

  1. در مرحله بعد باید ایموجی مربوط به استیکری که می‌خواهید را ارسال کنید.

 

  1. در این مرحله می‌توانید عکس‌های بیشتری بفرستید و به پک اضافه کنید. بعد از این که تمامی استیکرهای‌تان ساخته شد، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه Publish آن را منتشر کنید
  1. در این مرحله باید آدرس لینک پک استیکر‌تان را وارد کنید. این نام فقط انحصار به آن پک دارد و به همین دلیل نباید توسط فرد دیگری ثبت شده باشد.

  1. در آخر آدرس لینک پک استکیرتان به نمایش گذاشته می‌شود و شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک، آن را ذخیره کنید. همچنین شما قادر خواهید بود این لینک را با سایرین به اشتراک بگذارید.

توضیحات زیر را برای عملکرد بهتر در زمینه ساخت استیکر در نظر بگیرید:

  • پس از ساخته شدن پک، شما هنوز قادر به اضافه، حذف و یا منتقل کردن استیکر‌ها خواهید بود. برای انجام این کار تنها کافی است از دو گزینه addsticker و delsticker استفاده کنید.
  • عکس ارسالی شما برای ساخت استیکر باید حتما با فرمت PNG و اندازه 512 در 512 پیکسل باشد.
  • دقت کنید که اگر تصویر را از طریق گالری بفرستید در ساخت استیکر به مشکل برمی‌خورید. بنابراین تنها از طریق فایل تصویر را ارسال کنید.
  • برای تبدیل فرمت تصویر به PNG و همچنین تغییر اندازه آن می‌توانید از اپلیکیشن PicsArt استفاده کنید.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید