نرخ خشکشویی‌ها قبل نوروز۹۶ گران نمی‌شود

کدخبر: ۱۶۲۷۴۶
رییس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی تهران گفت: خشکشویی‌ها در ۲ ماه منتهی به پایان سال افزایش قیمت را اعمال نخواهند کرد و واحدهای تحت نظارت ما هم‌اکنون با نرخنامه‌ای که از سال ۹۳ به آنها اعلام کرده‌ایم از مشتریان خود هزینه دریافت می‌کنند.

به گزارش تسنیم، بنابه سنت هرساله با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال، بازار خانه‌تکانی در خانواده‌های ایرانی داغ می‌شود و به همان نسبت هم مراجعه خانواده‌ها به خشکشویی‌ها در این ایام افزایش می‌یابد.

توصیه کارشناسان به مردم این است که وسایل و البسه خود را برای شست‌وشو به واحدهای دارای پروانه کسب بسپارند، چرا که این واحدها مکان مشخصی برای فعالیت دارند و رعایت نکات بهداشتی را برای خود الزامی می‌دانند.

رییس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی تهران دراین ارتباط به مردم این اطمینان را داد که اتحادیه در ایام پایانی سال، برنامه‌ای برای افزایش نرخ خشکشویی‌ها ندارد و افزایش قیمت اعمال نخواهد شد.

ابوالفضل‌رجب‌زاده می گوید: خشکشویی‌ها در 2 ماه منتهی به پایان سال افزایش قیمت را اعمال نخواهند کرد و واحدهای تحت نظارت ما هم‌اکنون با نرخنامه‌ای که از سال 93 به آنها اعلام کرده‌ایم از مشتریان خود هزینه دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه برای کنترل تورم، مجوز افزایش نرخ به واحدهای خشکشویی داده نشده است و ما نیز از قانون تبعیت می‌کنیم می‌افزاید: بیشتر واحدهای صنفی نیز خود را ملزم به رعایت این نرخنامه کرده‌اند. البته باید توجه داشت که درحال حاضر هزینه‌های ما با درآمدمان همخوانی ندارد چرا که هزینه‌های انرژی و بهای آب بالا رفته و این درحالی است که هزینه شست‌وشو در واحدهای ما تغییری نکرده است که امیدواریم در سال جدید نرخنامه‌های جدید اعلام شود و نرخ‌ها براساس هزینه‌هایمان تغییر کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید