اعتراض شدید اللحن کاوه رضایی به مشکلات مالی در استقلال

کدخبر: ۱۶۳۱۷۴
مهاجم استقلال ادعا می کند که تا حالا هم اگر بازیکنان این تیم با وجود مشکلات مالی صحبتی انجام نداده اند به خاطر هواداران این تیم بوده است و اگرنه مصاحبه های عضو هیئت مدیره و البته مشکلات مالی ادامه کار را حسابی سخت کرده است.
اعتراض شدید اللحن کاوه رضایی به مشکلات مالی در استقلال

کاوه رضایی در گفتگو با "ورزش سه" در مورد مشکلات مالی استقلال، اعتصاب بازیکنان این تیم و همچنین مصاحبه های عجیب حسن زمانی صحبت های جالبی را به زبان آورد که در ادامه آن را می خوانید: 

در مورد اعتصاب تیم تان به دلیل مشکلات مالی صحبت کن. آیا این تصمیم درستی از سوی بازیکنان بوده است؟

بحث مالی تنها بخشی از دلیل تمرین نکردن ما بوده است، موضوع این است که بازیکنان قدیمی استقلال طلب های زیادی از سال های گذشته دارند که باشگاه اراده ای برای پرداخت آن ندارد، موضوع بعدی هم بحث مصاحبه های جورواجور هیات مدیره است که حسابی ما را اذیت کرده است. 

البته ظاهرا شما از مصاحبه های حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بیشتر از بقیه ناراحت هستید؛ این موضوع درست است؟

در مورد آقای زمانی باید بگویم که من تا امروز در باشگاه های فولاد، سایپا و ذوب آهن هم بازی کرده ام ولی هیچ کدام از اعضای هیات مدیره این باشگاه ها را نمی شناختم. آنها را نمی شناختم چون آنها مصاحبه نمی کردند. سوال من این است که آیا کسی می داند اعضای هیات مدیره باشگاه های رئال، بارسا و حتی ذوب آهن چه کسانی هستند؟ یا کسی اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد را می شناسد؟ من از آقای سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و رئیس مجمع باشگاه استقلال می خواهم که به این موضوع رسیدگی کند یا اگر دستور بدهند ما مصاحبه های مختلف آقای زمانی را برای ایشان ارسال می کنیم.

قبلا زمانی هم در مصاحبه ای مستقیما به شما گفته بود که اگر خواسته ای دارید باید شخصا به باشگاه بروید و پیگیر مطالبات خودتان شوید.

در مورد آن موضوع آخر فصل حتما صحبت می کنیم اما کسی خبر ندارد که طی سه ماه اخیر  ٤ دفعه به آقای افتخاری نامه نوشتم و حتی شماره نامه ها در دبیرخانه موجود است اما هیچ کدام از آنها را نه تنها جواب ندادند؛ بلکه فکر می کنم آنها را نخواندند. چون ما بازیکنان برایشان اهمیتی نداریم. 

فکر می کنی دلیل به هم ریختن تیم استقلال مصاحبه های زمانی است؟

با قاطعیت و با سند می گویم که آقای زمانی در طول  چند ماه حضورش در هیات مدیره استقلال به اندازه اعضای هیئت مدیره شانزده تیم لیگ برتری مصاحبه کرده است. سوال من این است که آیا اعضای هیات مدیره بقیه باشگاه ها برای موفقیت تیم هایشان تلاش نمی کنند؟ سرمربی و بازیکنان به اندازه اعضای هیات مدیره مصاحبه نمی کنند و من واقعا جواب این سوال را خودم هم نمی دانم.

با این شرایط شاید هواداران از شما دلخور باشند که در این موقعیت حساس تیم را رها کرده اید، در این مورد چه پاسخی دارید؟

بازیکنان اگر تا به امروز جنگیده اند، فقط به خاطر هواداران بوده است. با احترام به تمام بازیکنان دیگر تیم ها ، بازیکنان استقلال چه قدیمی و چه بازیکن جوان همه با تمام وجودشان برای موفقیت استقلال تلاش کرده اند. هواداران باید این را بدانند که ما اگر در تمام بازی ها تا سرحد توان جنگیده ایم و در پایان بازی حتی نای راه رفتن هم نداشته ایم به خاطر آنها و نام بزرگ استقلال بوده است و برای خوشحالی و رضایت آنها دوباره و دوباره تلاش می کنیم. فکر می کنم هواداران خوب استقلال به داشتن چنین مربی و بازیکنانی که برای آنها تمام تلاششان را می کنند باید ببالند همانطور که ما همیشه به داشتن چنین پشتوانه ای افتخار می کنیم.

بگذارید یک موضوع را ساده تر بگویم. وقتی نتیجه نمی گیریم و بد بازی می کنیم انتقاد و اعتراض هواداران را قبول می کنیم و وقتی هم خوب بازی می کنیم و می بریم آنها حمایت مان می کنند و تشویق می کنند. ولی داخل باشگاه اینطور نیست. خوب بازی نمی کنیم آقای زمانی مصاحبه می کند و از مربی و بازیکن انتقاد می کند و قصد تغییرات دارد، وقتی هم می بریم بازهم ایشان معترض است. مربیان و ما بازیکنان، مدیرانی پشت سرمان می خواهیم که مثل یک هوادار متعصب از ما توقع داشته باشد و حمایتمان کنند.

امروز زمانی گفته است که با تمام عوامل به هم ریختن استقلال برخورد می کند. واقعا چه کسی گفت که در تمرینات شرکت نکنید؟

خدمت آقای زمانی باید عرض کنم که تمرین نکردن ما یک تصمیم جمعی بوده است. باز هم تکرار می کنم که هیچ کس به ما نگفت که در تمرینات شرکت نکنید و این یک تصمیم جمعی بود. عوامل این اتفاقات پنهان نیستند که احتیاجی به کشف آن باشد. اگر به تک تک صورت بازیکن ها نگاه کنید همین تصمیم و اراده را می بینید.

فردا مقابل سایپا بازی می کنید؟

بله. صد درصد و هم اکنون هم در اردو هستیم. چون طرفداران خوب ما هر هفته منتظر ما هستند. دوست دارم از تریبون شما بگویم که هواداران عزیز نگران نباشند و ما تمام توانمان را برای شکست سایپا به کار می گیریم. در اینجا باید اشاره ای به تلاش مربیان خصوصا آقای منصوریان داشته باشم که صادقانه برای تیم تلاش می کنند.

فکر می کنی استقلال که در طول هفته تمرین نکرده است، می تواند سایپا را شکست دهد؟

همانطور که گفتم تمام تلاشمان را می کنیم ولی نتیجه دست خدا است. ما برای پیروزی در بازی با سایپا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد. دوست داریم هر هفته طرفدارانمان خوشحال باشند. این وظیفه ماست البته اگر عوامل درونی مانع بازی ما نشوند.

گفت و گو از فرزام محمد علیها

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید