منصوری: انتخاب افرادی که جام قهرمانی فوتسال را دادند معنادار بود

کدخبر: ۱۶۳۳۵۶
مالک باشگاه شهید منصوری قرچک با انتقاد از اقدام مسئولان تیم فوتسال گیتی پسند در جشن قهرمانی، گفت: به گیتی پسندی ها هشدار می دهم دست از لجاجت بردارند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال گیتی پسند در حالی به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال دست یافت که روی لباسهای بازیکنان این تیم روی سکو، سه عنوان قهرمانی برای این تیم درج شده بود. در واقع گیتی پسندی ها در اقدامی عجیب، حتی سالی که با تبانی به عنوان قهرمانی لیگ دست یافتند را در کارنامه قهرمانی خود لحاظ کرده بودند. این در حالی است که در سال ۱۳۹۰، باحکم کمیته انضباطی و بعد از اثبات تبانی این تیم با پرسپولیس، قهرمانی از گیتی پسند گرفته و به تیم شهید منصوری قرچک داده شد.

این اقدام مسئولان گیتی پسند، انتقاد شدید کریم منصوری مالک تیم فوتسال شهید منصوری قر چک  را در پی داشت. منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: کمیته انضباطی باید با این کار تیم گیتی پسند برخورد کند که متاسفانه اراده ای برای این کار نیست.

وی افزود: حتی انتخاب افرادی که جام و مدال را دادند معنادار بود. به نظرم کار گیتی پسندی ها بی حرمتی به قانون بوده است. از مسئولان گیتی پسند می خواهم دست از لجاجت بردارند. اگر آنها، سال تبانی را هم جزو قهرمانی های خود لحاظ کنند، ما هم اقداماتی خواهیم کرد. به همین خاطر به آنها هشدار می دهم که این کار را نکنند. گیتی پسند در سال ۱۳۹۰ نایب قهرمان شد و باید به رای کمیته انضباطی احترام بگذارد.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال خاطرنشان کرد: مهدی تاج، علی کفاشیان و اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی باید با این اقدام برخورد کنند که متاسفانه اراده ای وجود ندارد. گیتی پسند در سال ۹۰ به عنوان دومی رسید و ما قهرمان شدیم. آنها قهرمانی امسال خود را هم مدیون خیلی چیزهای دیگر هستند. ما خیلی ساده از کنار خیلی از اتفاقات می گذریم. لیگ امسال اما و اگرهای زیادی داشت که اگر آنها را پیگیری می کردیم باید مسابقات تعطیل می شد.

منصوری در ادامه از بیان جزئیات این اتفاقات خودداری کرد و گفت که منظوری نداشته است!

وی در خصوص غیبت اعضای هیات رئیسه در مراسم اهدای جام هم گفت: برگزاری مسابقات لیگ بر عهده سازمان لیگ است و برای همین در چنین مراسمی باید اعضای این سازمان دعوت شوند نه کمیته فوتسال یا کمیته فنی. مسائل مربوط به تیم ملی مربوط به این دو کمیته می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید