اعلام موجودیت یک اپلیکیشن جدید در حوزه حمل ونقل

کدخبر: ۱۶۳۷۴۹
اپلیکیشن کارپینو با دریافت مجوز از معاونت حمل و نقل شهرداری تهران و سازمان تاکسیرانی اعلام موجودیت کرد.

به گزارش ایسنا، احسان جهانی، مدیر عامل این اپلیکیشن در نشستی اظهار داشت: ما از یک سال و نیم پیش اقدام به برنامه ریزی­ لازم برای توسعه این سامانه کرده و با جذب تیم مجرب و متخصص داخلی اقدام به طراحی، بومی سازی و توسعه آن کردیم. لازم به ذکر است این سامانه هیچگونه وابستگی به خارج ندارد و تمامی سهامداران و سرمایه­‌گذاران آن ایرانی هستند.

وی با بیان این که تمامی اطلاعات در سرورهای داخل کشور نگهداری می شود تاکید کرد: این اپلیکیشن به عنوان اولین نرم افزار دارای مجوز از سازمان حمل و نقل و ترافیک شهری و سازمان تاکسیرانی به زودی فعالیت خود را شروع خواهد کرد و آژانس‌های تاکسی تلفنی تهران نیز می‌توانند در صورت تمایل با این شرکت همکاری کنند.

او با برشمردن خصوصیات و وجه تمایز اپلیکیشن کارپینو باتوجه به همکاری با ناوگان تاکسیرانی اظهار کرد: تمامی خودروهای فعال در این نرم افزار دارای مجوز از سازمان تاکسیرانی و شهرداری تهران هستند و این مورد می تواند اطمینان خاطر مسافران را در برداشته باشد. همچنین تاکسی‌های شهری تهران دارای ایستگاه مشخص درون شهری هستند و به همین دلیل خدمات رسانی به مسافران با ساز و کار بهتری صورت می پذیرد.

در ادامه این مراسم  علیرضا قنادان، رئیس هیئت مدیره این شرکت دانش‌بنیان نیز در سخنانی گفت: این اپلیکیشن به هیچ وجه زیر مجموعه دولت، سازمان‌ تاکسیرانی و شهرداری تهران نبوده و به طور کامل مستقل عمل می‌کند و یک شرکت کاملا خصوصی با سرمایه گذاران ایرانی است که برای فعالیت خود با درک و پذیرش حساسیت‌های  شهرداری تهران و سازمان تاکسیرانی مبادرت به اخذ مجوز فعالیت از آن‌ها کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید