رضاییان بدنبال دریافت رضایتنامه از پرسپولیس؟

کدخبر: ۱۶۳۸۸۸
به نظر می رسد بازیکن ملی پوش پرسپولیس در تدارک ایجاد یک حاشیه بزرگتر برای باشگاهش است.این بازیکن در حالی بخاطر مسائل انظباطی از حضور در تمرینات و بازی های این تیم منع شده که در تیم ملی مورد توجه کی روش است. حالا این بازیکنان از باشگاهش درخواست رضایت نامه کرده است
رضاییان بدنبال دریافت رضایتنامه از پرسپولیس؟

به گزارش سایت ورزش نویس، رامین رضاییان و پرسپولیس این روزها دوباره به در بسته خورده‌اند. رامین همانقدر که برای تیمش تاثیرگذاربوده  است، در طول این یک سال حاشیه‌ساز هم بوده. ابتدای فصل ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد و بعد از بازگشت دوباره برای بازی در پیراهن پرسپولیس صبر زیادی کرد و چالش‌های زیادی را با برانکو پشت سر گذاشت. او بعد از ورود به ترکیب جای خودش را تثبیت کرد، ولی دوباره طی اتفاقاتی که در دبی افتاد، برانکو تصمیم به اخراج او گرفت.

حالا همانطور که بحث بازگشت رامین در ادامه فصل مشخص نیست، تکلیف او برای فصل بعد هم معلوم نیست. رضاییان بعد از اینکه از ترکیه برگشت با پرسپولیس قرارداد دو ساله بست. این روزها هم شایعاتی مبنی بر این شنیده می‌شود که اگر جایی در پرسپولیس فصل بعد نداشته باشد، راهی قطر خواهد شد و در کنار مهرداد پولادی و زهیوی برای تیم الشحانیه بازی کند. اما به واسطه قرارداد دو ساله‌ای که امضا کرده است، اگر تصمیم به انجام چنین کاری بگیرد باید دنبال رضایت‌نامه از باشگاه باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید