آزمون:زود است به لیورپول بروم

کدخبر: ۱۶۳۹۳۹
مهاجم تیم ملی ایران تاکید کرد در آینده‌ای نزدیک فرصت بازی کردن در یک تیم بزرگ را به دست می‌آورم.
آزمون:زود است به لیورپول بروم

به گزارش ایسنا،سردار آزمون در گفت و گو با الکاس،درباره بازی ایران مقابل قطر گفت:« در دیدار رفت می‌توانستیم خیلی زودتر به گل برسیم اما عملکرد خوب خط دفاعی قطر این اجازه را به ما نداد. خوشبختانه مهم سه امتیاز بوده که به آن دست پیدا کردیم.»

وی ادامه داد:« بدون شک جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از هر نظری بسیار مهم خواهد بود. از شانس خوب ما این رقابت بزرگ در قاره آسیا برگزار می‌شود و هواداران به راحتی می‌توانند خود را به قطر برسانند و از تیم محبوب‌شان حمایت کنند. رویای من حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ است و امیدوارم که بتوانم به کشورم کمک کنم. این رقابت بزرگ فرصت خوبی برای من به شمار می‌آید تا توانایی‌هایم را اثبات کنم هم‌چنان‌که انگیزه برای ما به شمار می‌آید تا دستاور بزرگ کره جنوبی در جام جهانی ۲۰۰۲ را تکرار کنیم. فوتبال ایران استعدادهای ناب زیادی دارد و بدون شک این توانایی را دارد که موفقیت‌های بزرگ را به دست آورد.»آزمون که  سابقه گل زدن به بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید را در کارنامه دارد  بهترین گل خود را گلی می‌داند که در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ به قطر زد.

وی در این باره عنوان کرد:« خاطرات بسیار خوبی از آن دیدار دارم. گلی که در آن دیدار به قطر زدم استارت من با تیم ملی ایران بود و بعد از آن گل بود که دیگر خود را به ترکیب اصلی تحمیل کردم. آن گل باعث افتخار خودم و خانواده‌ام شد و باید بگویم که بهترین گل دوران فوتبالی من تا الان بوده است.»

آزمون درباره اینکه آیا روستوف را ترک می کند یا نه گفت:«خبرهایی درباره علاقه باشگاه لیورپول به جذب من به گوش رسید اما هنوز زود است که راهی تیم بزرگی چون لیورپول شوم. اطمینان دارم که در صورت پیوستن به لیورپول فرصت کمی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی را دارم و این چیزی است که اصلا آن را دوست ندارم. می‌خواهم در تیمی بازی کنم که بتوانم استعداد خود را شکوفا کنم و فرصت بازی کردن در آن به من برسد. در آینده‌ای نزدیک فرصت بازی کردن در یک تیم بزرگ را به دست می‌آورم.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید