کاهش تحریم Unity برای کاربران ایرانی

کدخبر: ۱۶۳۹۴۳
شرکت Unity Technologies بعد از گذشت چهار سال از محدودیت‌هایی که به دلیل تحریم‌های ایالات متحده آمریکا برای کابران ایرانی ایجاد کرده بود به دلیل برجام آنها را کاهش داده است و حالا ایرانیان می‌توانند به نسخه رایگان این موتور بازی ساز قدرتمند دسترسی داشته باشند.
کاهش تحریم Unity برای کاربران ایرانی

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی بهرامی، بازی ساز مستقل ایرانی،  در حساب کاربری توییتر خود نوشت: « بالاخره! پس از چهار سال حالا ما به نسخه  رایگان یونیتی دسترسی داریم. تشکر فراوان از یونیتی بابت در نظر گرفتن وضعیت کنونی و تلاش برای رفع محدودیت های ایجاد شده»

جالب است که شرکت Unity Technologies در سال 2004 میلادی در کشور دانمارک تاسیس شد و سپس در سال 2009 میلادی به سان فرانسیسکو نقل مکان کرد تا در سیلیکون ولی و در میان غول‌های تکنولوژی فعالیت داشته باشد اما همین حرکت سبب شد تا این کمپانی آمریکایی تلقی شود و تحریم‌هایی را علیه کشورمان ایجاد کند که حالا مقداری از آنها کاهش یافته است و باید امیدوار بود تا در آینده این محدودیت‌ها به صورت کامل برداشته شوند.

بسیاری از بازی سازی‌های مستقل در سراسر جهان از موتور بازی سازی یونیتی برای توسعه محصولات خود استفاده می‌کنند و تحریم‌های یونیتی تا به امروز باعث ضرر بسیار زیاد به صنعت بازی سازی ایران شده بود و حالا با کاهش تحریم‌های یونیتی به دلیل برجام باید انتظار محصولات بیشتر و ورود عده زیادی از جوانان متخصص کشور به صنعت پول ساز و آینده گرای بازی سازی باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید