هواداران تیم قرمز پایتخت در خوف و رجا

تکذیب شایعه کسر امتیاز از پرسپولیس

کدخبر: ۱۶۳۹۵۸
پرسپولیس با اینکه با اختلاف زیاد نسبت به رقبایش در صدر جدول قرار دارد اما تبعات یک شکایت انظباطی در فیفا بازیکنان و هواداران این تیم را آزار می دهد
تکذیب شایعه کسر امتیاز از پرسپولیس

به گزارش سایت ورزش نویس، به نظر می‌رسد قرار نیست ماجرای کسر 6 امتیاز از پرسپولیس به پایان برسد. در حالی که در روزهای پایانی سال مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال خبر کسر 6 امتیاز از پرسپولیس را تکذیب کرد و گفت فیفا هیچ حکمی در این باره صادر نکرده است اما از دیروز دوباره این خبر در رسانه‌ها منتشر شده است. یکی از سایت‌های ورزشی پا را از این فراتر گذاشته و مدعی شده که کسر 6 امتیاز از پرسپولیس قطعی است و تا روز 15 فروردین این حکم اعلام خواهد شد! این سایت حتی مدعی شده که بازیکنان پرسپولیس هم از این موضوع باخبر هستند و به همین دلیل هم قسم شده‌اند که با وجود کسر امتیاز، پرسپولیس را قهرمان لیگ شانزدهم کنند!

اما مسئول امور بین الملل باشگاه پرسپولیس امروز این خبر را تکذیب کرد. امیر علی حسینی در این باره گفت:« این رای بین ۱۵ تا ۲۰ فروردین صادر می‌شود و تا این لحظه چیزی به باشگاه اعلام نشده است. در واقع اول باید دادگاه CAS رای بدهد و بعد روند قانونی مبنی بر دادن فرصت به باشگاه پرسپولیس طی شود. حتی اگر رای به نفع ژوزه هم صادر شود، مطمئنا این دادگاه به خاطر بالا بودن مبلغ طلب ژوزه به باشگاه پرسپولیس برای پرداخت وقت می‌دهد و یا اینکه توصیه می‌کند که بر سر یک مبلغ مشخص با ژوزه توافق انجام شود تا باشگاه به مربی پرتغالی، پول توافق شده را پرداخت کند. فعلا هم هیچ نامه‌ای مبنی محکومیت باشگاه پرسپولیس توسط دادگاه CAS به دست باشگاه نرسیده و همه اخباری که امروز منتشر شده مثل اخبار قبلی در حد گمانه زنی است.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید