داور بازی بارسلونا - پاری‌‌سن‌ژرمن محروم نمی‌شود

کدخبر: ۱۶۳۹۶۵
رئیس اتحادیه فوتبال اروپا اعلام کرد که داور جنجالی بازی‌ تیم‌های فوتبال بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان از سوی این اتحادیه مجازات نخواهد شد.
داور بازی بارسلونا - پاری‌‌سن‌ژرمن محروم نمی‌شود

آلکساندر چفرین، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اعلام کرد که دنیز آیتکین، داور آلمانی و ترکیه‌ای‌الاصل بازی برگشت تیم‌های فوتبال بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که با تصمیمات جنجالی‌اش به سود بارسایی‌ها به شدت مورد انتقاد گرفته است، محروم نخواهد شد.

او گفت: زمانی که چیزی خوب پیش نمی‌رود، می‌توانیم درباره‌اش بحث کنیم اما اکنون بحث محرومیت مطرح نیست. مثل این است که شما یک بازیکن را به خاطر اینکه پنالتی‌اش را هدر داده است مجازات یا محروم کنید.

تصمیمات بحث‌برانگیز آیتکین در بازی بارسا و PSG‌ از جمله اعطای دو پنالتی مشکوک به سود بارسلونا و نگرفتن یک پنالتی به سود پاری‌سن‌ژرمن، اعتراض مسئولان باشگاه فرانسوی را در پی داشت و آنها با ارسال مدارکی خواهان رسیدگی یوفا به این موضوع شدند.

اگرچه یوفا قصد محروم کردن آیتکین از داور را ندارد، اما طبق آخرین گزارش رسانه‌های اروپایی، این داور آلمانی تا پایان فصل جاری دیگر در لیگ قهرمانان اروپا قضاوت نخواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید