ورود جنجالی ملانیا ترامپ به کاخ سفید

کدخبر: ۱۶۴۱۷۸
با پیروز شدن دونالد ترامپ در انتخابات امریکا و ورود وی به کاخ سفید، «ملانیا ترامپ» همسر وی به عنوان بانوی اول آمریکا وارد کاخ سفید شد، و این در حالی است که سوالات و اما و اگرها درباره گذشته وی همچنان وجود دارد و باعث به وجود آمدن حاشیه‌هایی نیز شده است.

 

به گزارش میزان،  با پیروز شدن دونالد ترامپ در انتخابات امریکا و ورود وی به کاخ سفید، «ملانیا ترامپ» همسر وی به عنوان بانوی اول آمریکا وارد کاخ سفید شد، و این در حالی است که سوالات و اما و اگرها درباره گذشته وی همچنان وجود دارد و باعث به وجود آمدن حاشیه‌هایی نیز شده است.

طی نخستین روزها بعد از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا، ملانیا اعلام کرد که تا زمان به پایان رسیدن  سال تحصیلی فرزندش، در نیویورک باقی خواهد ماند،از آنجایی که هزینه دفتر بانوی اول در کاخ سفید سالانه 1.5 میلیون دلار است  برخی از تحلیلگران این تصمیم ملانیا را ستوده و آن را به نوعی کاهش تشریفات کاخ سفید عنوان کردند.

 

ورود جنجالی ملانیا ترامپ به کاخ سفید

از سویی دیگر تصمیم ملانیا برای ماندن در نیویورک با اعتراض گسترده‌ای در نیویورک مواجه شد و بسیاری از مردم این شهر با امضای طوماری خواستار اخراج ملانیا از این شهر شدند.

 

این اعتراضات در حالی صورت می‌گرفت که گزارش شده بود که هزینه اقامت ملانیا در نیویورک روزانه یک میلیون دلار است و مردم نیویورک اعلام کرده بودند که حاضر به پرداخت این هزینه از محل مالیات‌ها نیستند.

 ورود جنجالی ملانیا ترامپ به کاخ سفید

از دیگر حاشیه‌های ایجاد شده از سوی ملانیا بری ترامپ درگیری ترامپ با روزنامه «نیویورک تایمز» است، «اِمیلی راتایکوفسکی» بازیگر مشهور آمریکایی  در صفحه  توئیتر خود مدعی شده بود که یکی از خبرنگاران روزنامه «نیویورک تایمز» در گفتگویی درباره «ملانیا ترامپ» گفته که نگاهی به زندگی گذشته بانوی اول آمریکا نشان می‌دهد که «ملانیا ترامپ» یک فاحشه است.

 

این در حالی است  که روزنامه «نیویورک تایمز» از منقدان اصلی «دونالد ترامپ» است که هر از گاهی اخبار و گزارش های جنجالی را درباره رئیس‌جمهور آمریکا و اطرافیانش منتشر می‌کند و دونالد ترامپ نیز در موقعیت‌های مختلف این روزنامه را به باد انتقاد گرفته تا جایی که بارها این روزنامه را به انتشار اخبار جعلی متهم کرده است.

 

 ورود جنجالی ملانیا ترامپ به کاخ سفید

 

در موردی دیگر که نشریه ایندیپندنت آن را منتشر کرد چنین آمده است: وبسایت رسمی کاخ سفید مواردی را در مورد کسب و کار ملانیا ترامپ به عنوان یک تاجر جواهرات منتشر کرده و آن را دوباره از این وبسایت حذف کرده است، این اقدام کاخ سفید باعث وارد شدن انتقاداتی به دونالد ترامپ به دلیل ایجاد اخلال در کسب و کار وی و نیز وظایف وی به عنوان رئیس جمهور، شد.

 

این در حالی است که بیوگرافی ملانیا و انتشار آن در رسانه‌های آمریکا جنجال‌های زیادی به پا کرده است.

 

ورود جنجالی ملانیا ترامپ به کاخ سفید

 

درگیری ترامپ و خانواده وی با رسانه‌ها به اینجا نیز ختم نمی‌شود و ملانیا ترامپ بانوی اول آمریکا به اتهام افترا علیه نشریه «دیلی میل» دو بار در دادگاه آمریکا  دادخواست تنظیم کرده است.

 

ملانیا ترامپ علیه دیلی میل و نیز «وبستر گریفین تارپلی» وبلاگ نویس سیاسی به اتهام افترا  در مریلند و نیویورک ، شکایت کرده است.

 

شکایت نخست ملانیا به این علت انجام شده بود که دیلی میل با انتشار گزارشی نوشته بود که وی در دهه 1990 به عنوان کارگر جنسی فعالیت می‌کرده است.

 

 ورود جنجالی ملانیا ترامپ به کاخ سفید

 

در پی انتشار این گزارش و شکایت ملانیا ترامپ، دیلی میل و نیز این وبلاگ نویس مریلندی از ادعای خود عقب‌نشینی کرده و این گزارش را از صفحات اینترنتی خود حذف کردند.

 

ملانیا در شکایت خود در نیویورک از دیلی میل و نیز تارپلی خواستار دریافت 150 میلیون دلار خسارت مالی شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید