پیام سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بمناسبت ششمین سال حضورش در ایران

کی روش:در این 6 سال برترین تیم آسیا بودیم

کدخبر: ۱۶۴۲۵۳
شش سال از زمانی که سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران، سکان هدایت این تیم را در دست گرفت گذشت. به همین مناسبت وی پیامی را منتشر کرده است.
کی روش:در این 6 سال برترین تیم آسیا بودیم

کارلوس کی روش در پیامی که شنبه شب نوشته، آورده است: «امروز اول آوریل است، دقیقا 6 سال بعد از اولین روزی که من به ایران آمدم. در این سالها همواره تیم ما به عنوان بهترین تیم آسیا در رنکینگ فیفا قرار داشته است. ما قادر به کسب افتخار برای طرفداران ایرانی در بالاترین سطح بین المللی بوده ایم؛ رسیدن به یک جام جهانی و مبارزه برای رسیدن یک جام جهانی دیگر. ما با توسعه بازیکنان ایران قادر به انجام این کار بودیم؛ تعداد آنها به طور فزاینده در سطح بالا باشگاههای بین المللی در حال حاضر رو به افزایش است.»

وی در بخش دیگری از این پیام اورده است: «برای کسانی که فوتبال را دنبال مى کنند باید بگویم که فوتبال ایران قبل از کارلوس کی روش وجود داشته است و بعد از آن هم وجود دارد، این دستاوردها نتیجه کار سازگار است. اجازه دهید من از دستاوردهایی که با وجود سختی های زیاد به دست آمده برایتان بگویم. باید از تمام کسانی که در سراسر این زمان تعهد واقعی خود را نشان داده اند، تشکر کنم. در این میان به من اجازه دهید از بازیکنان هم تشکر کنم. از تمام حمایت ها تشکر می کنم و موفقیت ها هم مبارکتان باشد. برای شما و ایران بهترین آرزوها را می کنم.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید