ترکیب دفاعی پرسپولیس تغییر می کند؟

کدخبر: ۱۶۴۶۶۸
برانکو بدون ماهینی ترکیب دفاعی خود را برابر پیکان چید و پرسپولیس هم دروازه اش باز نشد، باید دید این مربی به این ترکیب دست می زند؟
ترکیب دفاعی پرسپولیس تغییر می کند؟

در حالی که برخی از هواداران پرسپولیس به دنبال بازگرداندن رامین رضائیان به این تیم بودند و باز در روزهایی که خط دفاعی این تیم بیشترین انتقادها را به خود می دید و گل های زیادی را از دربی به بعد دریافت می کرد، برانکو بی توجه به خواست برخی هواداران، ترکیب دفاع خود را باز هم تغییر داد تا شوکی به دفاع از هم گسیخته این تیم بدهد و در این راه هم موفق بود.

برانکو ایوانکوویچ که در دیدارهای اخیر دفاع پرسپولیس را کاملا متزلزل می‌دید این بار در دفاع چپ و راست تیم تغییراتی را حاصل کرد و شاید اگر بازیکن جانشین داشت حتی در دفاع وسط هم تغییراتی داشت. او با این ترکیب قلعه دفاع پرسپولیس را بست: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه و صادق محرمی  و البته ماهینی را در دقیقه ۷۶ بازی به جای سروش رفیعی به میدان آورد.

این ترکیب حداقل در برابر پیکان اجازه باز شدن دروازه را نداد، باید دید در روزهای آینده آیا برانکو همچنان بدون حضور ماهینی از ابتدا دفاعش را خواهد چید یا اینکه ماهینی را به ترکیب فیکس دفاعی تیمش وارد می کند و به ترکیب برنده دست می‌زند؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید